Kaina: €22,50
Kaina: €22,50
Kritinio mąstymo ugdymas aukštojoje mokykloje: studijų programos Daiva PENKAUSKIENĖ, Valdonė INDRAŠIENĖ (Sud.) Šiuolaikinių didaktikų centras, 2004 Projekto „Kritinio mąstymo ugdymas“, pradėto Lietuvoje 1997 m., pirminis ir ilgalaikis tikslas – įvairių lygių ugdymo institucijose kurti palankią mokymo ir mokymosi aplinką, diegti demokratinio ugdymo metodus ir strategijas,...
Žurnalas „Permainos“, 2000–2003 m. Peremena, 2000–2005 m. Thinking Classroom, 2000–2008 m. Tai „Kritinio mąstymo ugdymo skaitant ir rašant“ projekto leidinys, tarptautinis žurnalas, skirtas mokytojams ir visiems švietėjams, besidomintiems demokratinio ugdymo sklaida. Žurnalas skatina profesinį švietėjų bendradarbiavimą, dalijimąsi patirtimi ir tyrimais. „Permainose” spausdinami teoriniai pasvarstymai,...
Kaina: €12,50
Kaina: €22,50
Kaina: €22,50
Kaina: €29,95
Kaina: €19,75
Kaina: €25,75
Kaina: €22,50
Kaina: €22,50
Kritinis mąstymas šiandien yra labai svarbus aukštajame moksle, rengiant būsimus darbuotojus ir aktyvius piliečius. Projekto tikslas - skatinti kritinio mąstymo ugdymą Europos aukštojo mokslo institucijose, siekiant aukštojo mokslo kokybės ir atitikties darbo rinkos poreikiams bei iššūkiams.
Nuo 2017 m. spalio 1 d. įsigalioja naujas PPŽ kurso aprašas. Kurso apimtis didinama iki 180 val. Asmenims PPŽ kursas, išklausytas iki šio spalio 1 d., yra įskaitomas. Iki spalio 1 d. pradėtas vykdyti PPŽ kursas baigiamas vykdyti pagal PPŽ kurso programą, galiojusią iki naujojo...
VšĮ Šiuolaikinių didaktikų centras ir Mykolo Romerio universiteto Edukologijos ir Socialinio darbo institutas 2017 m. lapkričio 23 d. organizavo į Suaugusiųjų švietimo savaitei skirtą renginį – diskusiją „Mokymosi galia: asmeniški atradimai ir/ar praradimai“. Renginyje dalyvavo MRU Rektorius doc. dr. Algirdas Monkevičius, Edukologijos ir Socialinio darbo...
LR švietimo ir mokslo ministerija, įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės siekį užtikrinti lygias galimybes naudotis socialinėmis, sveikatos, kultūros ir švietimo paslaugomis visiems mokiniams, inicijavo Visos dienos mokyklos koncepcijos ir jos įgyvendinimo modelių kūrimą.
Pagal Vyriausybės programos priemonių planą, visos dienos mokyklos koncepcijos, veiklos organizavimo ir finansavimo modelio sukūrimas bei įgyvendinimas numatytas 2018 metų antrą ketvirtį.
2018–2019 m. Šiuolaikinių didaktikų centras įgyvendina tarptautinį projektą "Europos pamokos 2: antikorupcinio švietimo komponentas" Nr. K2018-VB-MO-01. Projektas finansuojamas iš Vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai programos lėšų. Projekto partneris – švietimo centras „Pro Didaktika“, Moldova. Projektu siekiama prisidėti prie korupcijos prevencijos veiklų įgyvendinimo Moldovoje, ugdant sąmoningą, kritiškai mąstančią ir atsakingą asmenybę.
METODINĖ FILMUOTA MEDŽIAGA Visi mokomieji filmai viename lange
2018 –2021 m. įgyvendinamas projektas „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“, finansuojamas Erasmus+ programos lėšomis. Šiuolaikinių didaktikų centras kartu su kitomis institucijomis iš Lietuvos, Italijos, Portugalijos ir Rumunijos dalyvauja projekte kaip suaugusiųjų švietimo centro Ilmiolavoro srl (Italija) pertneris. Projektu siekiama sumažinti ankstyvąjį iškritimą...
2018 m. lapkričio 26-27 d. Lietuvoje lankėsi projekto „Europos pamokos 2: antikorupcinio švietimo komponentas“ ekspertai iš Moldovos: švietimo centro „Pro Didactica“ projektų koordinatorė Vorica Postica, Kišiniovo „Columna“ licėjaus istorijos ir pilietinio ugdymo mokytoja Rodica Esanu, Carpineni-Hancesti Stefano Holban licėjaus istorijos ir pilietinio ugdymo mokytojas Sergiu...
Šiuolaikinių didaktikų centro direktorė Daiva Penkauskienė 2018 m. gruodžio 10–12 d. dalyvavo „Erasmus+“ 2-ojo pagrindinio veiksmo kontaktiniame seminare „Kritinio mąstymo ir medijų raštingumo skatinimas – Europos demokratijos stiprinimas per suaugusiųjų švietimą“ (Fostering critical thinking and media literacy – Strengthening European democracy through adult education), kuris...
2018 m. spalio–gruodžio mėn. Šiuolaikinių didaktikų centro ekspertai konsultavo Vilniaus miesto mokyklų, dalyvaujančių Vilniaus miesto savivaldybės inicijuotame projekte „Tikslinė kompleksinė pagalba mokykloms“, pedagogus mokinių pasiekimų vertinimo, individualios pažangos, skaitymo gebėjimų ugdymo klausimais. Projekto tikslas – kompleksinė tikslinė pagalba mokykloms, siekiant skatinti teigiamus pokyčius ugdymo įstaigose....
2019 m. sausio 8 d. Ugdymo plėtotės centro „Mokytojo TV“ tiesioginės vaizdo transliacijos metu buvo pristatyta mokomoji medžiaga pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokytojams „Idėjos ugdymui: kaip atskleisti medijų raštingumo ir nacionalinio saugumo temas“. Transliacijoje dalyvavo leidinio sudarytojos dr. Daiva Penkauskienė, Šiuolaikinių didaktikų centro direktorė;...
Įgyvendinant projektą „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“, 2019 m. sausio-gegužės mėn. projekto partnerių šalyse – Italijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Lietuvoje – atliekamas tyrimas, kurio metu analizuojamas sąryšis tarp mokyklos aplinkos, kultūros, mokymo ir mokymosi strategijų bei metodų ir ankstyvojo „iškritimo“ iš bendrojo ugdymo...
Viešoji įstaiga Šiuolaikinių didaktikų centras ir švietimo centras „Pro Didactica“ iš Moldovos Respublikos 2018 m. balandžio–2019 m. balandžio mėn. įgyvendino projektą „Europos pamokos 2: antikorupcinio švietimo komponentas“. Projektu siekta prisidėti prie korupcijos prevencijos veiklų įgyvendinimo Moldovos Respublikoje, ugdant sąmoningus, kritiškai mąstančius ir atsakingus piliečius. Projekto...
2019 m. gegužės 15 d. Šiuolaikinių didaktikų centras drauge su Edukologijos ir Socialinio darbo Institutu (MRU) organizavo Erasmus+ projekto „Kritinis mąstymas Europos aukštojo mokslo studijų tobulinimui“ rezultatų pristatymą akademinei bendruomenei ir darbdaviams, atstovaujantiems įvairias privataus, nevyriausybinio ir valstybinio sektoriaus institucijas. Pristatymo metu dalytasi įžvalgomis apie...
Įgyvendinant Erasmus+ projektą „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“, 2019 m. sausio-gegužės mėn. projekto partnerių šalyse – Italijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Lietuvoje – atliekamas tyrimas, kurio metu analizuojamas sąryšis tarp mokyklos aplinkos, kultūros, mokymo ir mokymosi strategijų bei metodų ir ankstyvojo iškritimo iš bendrojo...
2019 m. gegužės 23–24 d. Vilniuje įvyko projekto „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ partnerių susitikimas. Susitikimo metu pasidalinta 2019 m. sausio-gegužės mėn. projekto partnerių šalyse – Italijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Lietuvoje – atliekamo tyrimo, kurio metu analizuojamas sąryšis tarp mokyklos aplinkos, kultūros, mokymo...
2019 m. gegužės 24 d. įvyko mokyklos nelankymo ir „iškritimo“ iš bendrojo ugdymo sistemos priežasčių tarptautinio tyrimo pristatymas. Tyrimas atliekamas įgyvendinant tarptautinį projektą „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ (2218–2021), finansuojamą Erasmus+ programos lėšomis. Šiuolaikinių didaktikų centras kartu su Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazija,...
Pradedamas įgyvendinti tarptautinis projektas „GROWE – skaitytojų ugdymas auginant emocinį intelektą“ (2019-2022 m.) Nr. 2019-1-UK01-KA201-061962, finansuojamas Erasmus+ programos lėšomis. Šiuolaikinių didaktikų centras kartu su Danilo Dolci kūrybinės plėtros centru (Italija) ir asociacija „Kritinio mąstymo ugdymas skaitant ir rašant“ (Rumunija) dalyvauja projekte kaip Gloučesteršyro universiteto (JK)...
Tarptautinio Erasmus+ programos projekto „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ (2018–2021) III-asis partnerių susitikimas įvyko 2019 m. gruodžio 3-4 d., Valahia universitete (Targovistė, Rumunija). Susitikimo metu projekto komanda aptarė projekte dalyvaujančių mokyklų sukurtas gaires, skirtas antrojo intelektinio produkto – „Ankstyvojo iškritimo iš mokyklos...
Pradedamas įgyvendinti tarptautinis projektas „APRICOT – Mokomės būti ir (su)gyventi besikeičiančiame laike: dėmesingos tėvystės ugdymo programa“ / Attentive parental education for wise being and co-being in changing times (2019-2021 m., Nr. 2019-1-LT01-KA204-060481), finansuojamas Erasmus+ programos lėšomis. Projektu siekiama pagerinti tėvų (senelių) kritinio mąstymo įgūdžius ir...
Lietuvos delegacija, atstovaujama Šiuolaikinių didaktikų centro darbuotojų, mokytojų, Skaitymo ir kultūrinio raštingumo asociacijos bei IBBY-Lietuva skyriaus atstovų, šių metų sausio 16-20 d. dalyvavo tarptautinėje raštingumo konferencijoje Taline. Konferencijoje buvo daug įdomių ir plataus spektro pranešimų – nuo įtraukiančių ir skaitymą skatinančių metodų demonstravimo iki rimtų...
Pradedame įgyvendinti tarptautinį Erasmus+ projektą „QUA.L.I.T.I. – Vertinimo sistemos tobulinimas geresniam mokymui ir mokymuisi aukštojoje mokykloje / Didactic QUALity Assessment for Innovation of Teaching and Learning Improvement“ (2019-2022 m., Nr. 2019-1-IT02-KA203-063157) Projektu siekiama pagerinti aukštojo mokslo mokymo kokybę, sukuriant integruotą didaktikos, didaktinių-pedagoginių mokymų, dėstytojų profesionalumo...
Įgyvendinant tarptautinį Erasmus+ programos projektą A.C.C.E.S.S. (Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei, 2018–2021), 2020 m. vasario 12 ir 27 d., Jano Sniadeckio gimnazijoje organizuoti mentorių mokymai. Mokymų tikslas – visose projekte dalyvaujančių šalių (Lietuvos, Rumunijos, Italijos, Portugalijos) mokyklose parengti mentorius, kurie paruoštų ir išbandytų...
Mokinių kūrybiškumo ugdymo lietuvių (gimtosios) kalbos pamokose metodika Janina Bukantienė, Rūta Girdzijauskienė, Raimonda Jarienė, Daiva Penkauskienė, Laima Vincė Sruoginis Šiuolaikinių didaktikų centras, 2013 Šis leidinys parengtas įgyvendinant projektą „Kūrybiškumo ugdymas: tyrimai ir metodika“ (2011-2013 m.). Kūrybiškumo ugdymo metodika yra bendra visoms klasėms, apima visas galimas...
News Media Literacy Education: Education Pack for Young Journalists Jaunųjų žurnalistų kritinio mąstymo ir informacinio raštingumo ugdymo metodika Parengė projekto „Medijų raštingumas ir kritinis mąstymas jaunimo veiklose“ komanda Nacionalinis socialinės integracijos institutas, 2019 m. Jaunųjų žurnalistų kritinio mąstymo ir informacinio raštingumo ugdymo metodika parengta įgyvendinant...
Man sakė: Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika darbui su bendraamžių švietimu I WAS TOLD: Media literacy and critical thinking development methods for working with peer education Parengė projekto „Medijų raštingumas ir kritinis mąstymas jaunimo veiklose“ komanda Rytis Kopūstas, Indrė Maršantaitė, Džina Donauskaitė, Vilma...
Idėjos ugdymui: kaip atskleisti medijų raštingumo ir nacionalinio saugumo temas Daiva PENKAUSKIENĖ, Salomėja BITLIERIŪTĖ (sud.) Ugdymo plėtotės centras, 2018 m. Tai mokomoji medžiaga pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokytojams, skirta parodyti galimybes ir būdus, kaip aktualias medijų raštingumo ir nacionalinio saugumo temas galima integruoti į...
A European collection of the critical thinking skills and dispositions needed in different professional fields for the 21st century Kritinio mąstymo įgūdžių ir nuostatų, reikalingų įvairiose profesinėse srityse, sąvadas. Tarptautinio tyrimo rezultatų apžvalga Parengė projekto „CRITHINKEDU: Kritinis mąstymas aukštojo mokslo studijų tobulinimui” (2016-1-PT01-KA203-022808) komanda Vila...
A European review on critical thinking educational practices in higher education institutions Kritinio mąstymo įgyvendinimo pavyzdžiai europinėje aukštojo mokslo ir studijų erdvėje: mokslinės literatūros ir mokymo(si) praktikos apžvalga Parengė projekto „CRITHINKEDU: Kritinis mąstymas aukštojo mokslo studijų tobulinimui” (2016-1-PT01-KA203-022808) komanda Vila Real: UTAD, 2018 m. Šis...
The CRITHINKEDU European course on critical thinking education for university teachers: from conception to delivery CRITHINKEDU mokymų programa ir profesinio tobulinimo(si) kursas aukštųjų mokyklų dėstytojams: nuo konceptualizavimo prie įgyvendinimo Parengė projekto „CRITHINKEDU: Kritinis mąstymas aukštojo mokslo studijų tobulinimui” (2016-1-PT01-KA203-022808) komanda Vila Real: UTAD, 2018 m....
Promoting critical thinking in European higher education institutions: towards an educational protocol Kritinio mąstymo skatinamas Europos aukštojo mokslo institucijose: kritinio mąstymo ugdymo protokolas Parengė projekto „CRITHINKEDU: Kritinis mąstymas aukštojo mokslo studijų tobulinimui” (2016-1-PT01-KA203-022808) komanda Vila Real: UTAD, 2019 m. Kritinis mąstymas yra labai svarbus aukštojo...
Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: mokymų vadovas Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda Jaunimo karjeros centras, 2008 m. Šis mokymų vadovas yra parengtas įgyvendinant projektą „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (2006–2008 m.). Projektu buvo siekiama ugdyti mokytojų pagalbos...
Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: savitarpio pagalbos mokykloje vadovas Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda Jaunimo karjeros centras, 2008 m. Vadovas skiriamas pedagogams, mokyklų specialistams ir visiems tiems, kurie padeda ar nori padėti vaikams, paaugliams, jaunimui spręsti įvairias problemas, su...
Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: žaidimų terapija mokykloje Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda Jaunimo karjeros centras, 2008 m. Vadovas skiriamas pedagogams, mokyklų specialistams ir visiems tiems, kurie padeda ar nori padėti vaikams, paaugliams, jaunimui spręsti įvairias problemas, su kuriomis...
Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: mokinio sąsiuvinis Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda Jaunimo karjeros centras, 2008 m. Leidinys parengtas įgyvendinant projektą „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (2006–2008 m.). Jame pateikiamos susipažinimo, bendradarbiavimo skatinimo, konfliktų sprendimo, savęs pažinimo,...
Lankomumo problemų prevencija mokykloje Asociacija Naujos Jungtys Leidykla Garnelis, 2008 m. 2005-2008 m. asociacija „Naujos Jungtys“ drauge su partneriais – Vytauto Didžiojo universitetu, Elektrėnų sav. švietimo paslaugų centru, Trakų r. policijos komisariatu ir Kauno m. jaunimo organizacijų sąjunga „Apskritas stalas“ – vykdė Europos Sąjungos...
Vengiančių lankyti mokyklą vaikų problemos ir poreikiai Remigijus Civinskas, Vita Levickaitė, Ilona Tamutienė Asociacija Naujos Jungtys Leidykla Garnelis, 2006 m. Vaikų vengimas lankyti mokyklą yra aktualus ir tapęs socialine problema ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Praktinio šios problemos sprendimo paieškos yra tiesiogiai susijusios...
Kviečiame mokytojus tapti „Erasmus+“ programos tarptautinio projekto „Vizualumas ir kūrybiškumas: inovatyvaus mąstymo projektavimas jauniems besimokantiesiems virtualiame pasaulyje“ dalyviais-lektoriais. Paraiškos priimamos iki 2021 m. spalio 1 d. Konkurso sąlygos ir registracija Projekto informacija
Situacijomis ir asmenine patirtimi paremtas teorinis ir tipologinis modelis, taikomas tikslinėms grupėms, kurios patiria ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką Theoretical and typological model regarding the target groups at risk of early school leaving based on the situational and personal variables school-related Drăghicescu, L. M.,...
A.C.C.E.S.S. stebėsenos ir prevencinės pagalbos sistema, padedanti išvengti ankstyvo iškritimo iš mokyklos System of monitoring and preventive support against early school leaving D’Alessandro, T., Di Pietro, F., Draghiscescu, L., Geantă, C., Marcozzi, I., Mitru, A., Moutas, A., Penkauskienė, D., Pereira, A. S., Stancescu, I....
A.C.C.E.S.S. priemonių rinkinys. Palaikančiojo mokymo ir vertinimo strategijos A.C.C.E.S.S. Toolkit. Supportive teaching and assessment strategies D’Alessandro, T., Di Pietro, F., Draghiscescu, L., Geantă, C., Marcozzi, I., Mitru, A., Moutas, A., Penkauskienė, D., Pereira, A. S., Stancescu, I. Campli: Ilmiolavoro srl, 2020 m. Leidinys parengtas...
Paskelbtos duomenimis grįstos rekomendacijos kritinio mąstymo kompetencijos aukštajame moksle ugdymui. Rekomendacijas parengė MRU mokslininkų grupė: Valdonė Indrašienė, Violeta Jegelevičienė, Odeta Merfeldaitė, Daiva Penkauskienė, Jolanta Pivorienė, Asta Railienė; Justinas Sadauskas, Natalija Valevičienė. Rekomendacijos paremtos mokslinio tyrimo projekto „Kritinis mąstymas aukštajame moksle: studijų ir darbo rinkos perspektyva“...
Šiuolaikinių didaktikų centras kviečia klasių auklėtojus, mokytojus, švietimo pagalbos specialistus, mokyklų administracijos atstovus į kritinio mąstymo bei medijų raštingumo praktinius mokymus tema „Skaitmeninių medijų iššūkiai: kaip padėti tėvams ir vaikams“. Data: 2022 m. sausio 20 d. Laikas: 12:30–18:00 val. Vieta: viešbutis Panorama, salė „Aquarius Terra“,...
Medijų raštingumo programa ir medžiaga suaugusiųjų švietėjams Parengė projekto „APRICOT: Mokomės būti ir (su)gyventi besikeičiančiame laike: dėmesingos tėvystės ugdymo programa“ (Nr. 2019-1-LT01-KA204-060481) komanda Šiuolaikinių didaktikų centras, 2021 m. Leidinys skirtas tiek formaliojo, tiek ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstaigų pedagogams / mokytojams / lektoriams. Jame aptariamos...
Medijų raštingumo metodologija ir medžiaga tėvams (seneliams) Parengė projekto „APRICOT: Mokomės būti ir (su)gyventi besikeičiančiame laike: dėmesingos tėvystės ugdymo programa“ (Nr. 2019-1-LT01-KA204-060481) komanda Šiuolaikinių didaktikų centras, 2021 m. Jauni žmonės yra labai pažeidžiami ir jiems reikalinga suaugusiųjų, kurie gali išmokyti naudotis technologijomis atsakingai, efektyviai ir...
2022 m. balandžio 20-21 d. 10:00–16:00 val. kviečiame formaliojo ir neformaliojo ugdymo pedagogus į nemokamus nuotolinius praktinius mokymus „Vizualiu mąstymu ir projektavimu grįsta strategija: taikymas ugdymo procese“. Mokymų metu dalyviai praktiškai išbandys penkis vizualiu mąstymu ir projektavimu grįstos strategijos (Design Thinking) etapus bei įrankius, pritaikomus...
Jau visai netrukus visi kartu švęsime neeilinį gimtadienį – jaunatviškas Vilnius pasitiks 700-ąjį jubiliejų! 2023 m. miesto centre įsikursiančiame Paviljone supažindinsime su Vilniumi prieš 200 metų, prisiminsime ypatingus žmones, kūrusius Vilnių, ir kviesime nepamiršti, jog savo miesto kūrėjai esate ir jūs! Ta proga Lietuvos nacionalinis...
Projektas „Lyderių laikas“ baigėsi, bet švietimo lyderių laikas niekada nesibaigia, atnešdamas vis naujų iššūkių ir galimybių. Švietimo lyderiams nuolat reikia įkvėpimo, peno protui ir širdžiai, bendrystės jausmo, dėl to tęsiame nacionalinių švietimo lyderystės forumų tradiciją. Septintasis švietimo lyderystės forumas „Ugdymo prasmė šiandien“ 2022 m. birželio...
Organizuojame nuotolinį Pedagoginių-psichologinių žinių kursą. Kursas skirtas asmenims, besirengiantiems dirbti ir dirbantiems pirminio profesinio mokymo profesijos mokytoju arba neformaliojo vaikų švietimo (išskyrus ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą) mokytoju ir NETURINTIEMS PEDAGOGO KVALIFIKACIJOS. Mokymai vykdomi pagal Pedagoginių-psichologinių žinių kurso programą patvirtintą 2017 m. birželio 28 d. LR...
Studies in Higher Education, Volume 44, Issue 5 (2019). Aukštojo mokslo studijos, 44(5), 2019 Specialusis žurnalo „Studies in Higher Education“ numeris, paremtas tarptautinio Erasmus + projekto „Kritinis mąstymas Europos aukštojo mokslo studijų tobulinimui“ (CRITHINKEDU) (2016–2019 m.) veiklos rezultatais. Dėmesio centre – studentų kritinio mąstymo kompetencija,...
De Ganck, J. (Ed). (2007). MOST project handbook. MOST projekto vadovas Leidinys parengtas įgyvendinant tarptautinį projektą „MOST – Studentų mainai ir padedančiojo mokytojo standarto kūrimas“. MOST projekto vadovas skirtas mobilumo programoje dalyvaujantiems studentams ir mentoriams. Jame pristatomas teorinis projekto pagrindas, apimantis mokymosi proceso modeliavimą,...
Šiuolaikinių didaktikų centras kviečia aukštojo mokslo atstovus į tarptautinio Erasmus+ projekto „QUA.L.I.T.I. – Vertinimo sistemos tobulinimas geresniam mokymui ir mokymuisi aukštojoje mokykloje“ (Nr. 2019-1-IT02-KA203-063157) sklaidos renginį. Data: 2022 m. spalio 20 d. Laikas: 10.00–15.30 val. Vieta: Mykolo Romerio universitete (Ateities g. 20). Renginyje bus pristatytas...
Šiuolaikinių didaktikų centras ir Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacija kviečia švietimo centrų specialistus į praktikumą tema „Dalykinio raštingumo bei socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas mokykloje ir pamokoje“. Data: 2022 m. spalio 26 d. Laikas: 10:30–16:00 val. Vieta: sveikos gyvensenos centras „Auksinė giria“, Liudgardos k., Dubingių s., Molėtų...
1992 m. lapkričio 26 d. Lietuvos Respublikos kultūros ir švietimo ministras Darius Kuolys pasirašė įsakymą dėl Lietuvos švietimo koncepcijos pateikimo „visuomenei susipažinti ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei ir Seimui tvirtinti“. Koncepcijoje švietimas buvo apibrėžtas kaip „istoriškai susiformavusių tikslingų veiklos būdų bei organizacinių struktūrų visuma, kurios paskirtis...
Šiuolaikinių didaktikų centras kviečia dalykų mokytojus, mokyklų vadovus ir administracijos atstovus į praktikumą tema „Kompetencijų vertinimas: projekto patirtis, metodika ir įžvalgos“. Data: 2022 m. lapkričio 30 d. Laikas: 10:00–15:00 val. Vieta: Utenos švietimo centras, Maironio g. 12, Utena. Praktikumo metu: Aptarsime temą: „GROWE modelis ir...
2022 m. lapkričio 21–25 d. vyksta Suaugusiųjų mokymosi savaitė, kurią organizuoja Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacija, bendradarbiaudama su įvairiomis suaugusiųjų švietimo, kultūros, verslo, bendruomeninėmis institucijomis. 2022 m. lapkričio 18 d. iš Joniškyje vykusios Suaugusiųjų mokymosi savaitės sutiktuvių konferencijos Šiuolaikinių didaktikų centras atsivežė du apdovanojimus – „Epale“...
2022 m. lapkričio 18 d. Joniškyje vykusios Suaugusiųjų mokymosi savaitės sutiktuvių konferencijos metu Šiuolaikinių didaktikų centras buvo apdovanotas projektų konkurso „Mokymasis skatinantis pokyčius“ diplomu už kritinio mąstymo ugdymo sprendimus šiuolaikinei skaitmeninei kartai projekte „APRICOT – Mokomės būti ir (su)gyventi besikeičiančiame laike: dėmesingos tėvystės ugdymo programa“....
Kvietimas mokytojams, jaunimo darbuotojams į projekto "Vizualumas ir kūrybiškumas: inovatyvaus mąstymo projektavimas jauniems besimokantiesiems virtualiame pasaulyje" baigiamąją konferenciją, vyksiančią 2023 m. sausio 31 d. Organizuoja Talino meno gimnazija, projekto koordinatorius.
VšĮ Šiuolaikinių didaktikų partneris VšĮ Sisteminių sprendimų institutas kviečia švietimo pagalbos specialistus į praktinį pažintinį seminarą „METAFORINIŲ ASOCIATYVINIŲ KORTELIŲ NAUDOJIMO PAGRINDAI PAGALBOS SRIČIŲ VEIKLOJE“ Gyvai arba nuotoliniu būdu (online) VILNIUJE – vasario 25 d. Gausėjantys santykių, savitarpio supratimo, elgesio tarp vaikų, vaikų ir jų tėvų...
Šiuolaikinių didaktikų centras kviečia pedagogus, švietimo pagalbos, karjeros ugdymo specialistus, ugdymo įstaigų vadovus į naujų profesinio tobulinimo programų pristatymą. Renginio data: 2023 m. vasario 14 d. Renginio laikas: 10.00–13.00 Renginio vieta: viešbutis „Panorama“ Kviečiame registruotis iki 2023 m. vasario 9 d. https://forms.gle/uDzVVfx7gvHabXrUA Užsiregistravusiems dalyviams bus atsiųsta...
2023 m. vasario 14 d. Vilniuje įvyko pedagogams, švietimo pagalbos, karjeros ugdymo specialistams, ugdymo įstaigų vadovams skirtas renginys „Kompetencijomis grįstas, įtraukiantis ugdymas: metodika, patirtis ir įžvalgos“. Renginys organizuotas pristatant projekto „Vizualumas ir kūrybiškumas: inovatyvaus mąstymo projektavimas jauniems besimokantiesiems virtualiame pasaulyje“ (2020-1-EE01-KA227-SCH-093376), bendrai finansuojamo pagal Europos...
VšĮ Šiuolaikinių didaktikų partneris VšĮ Sisteminių sprendimų institutas kviečia švietimo pagalbos specialistus į mokymų „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KONSULTAVIME, PSICHOTERAPIJOJE IR KITOSE SRITYSE“ įvadinį modulį Gyvai arba nuotoliniu būdu (online) VILNIUJE – 2023 m. gegužės 13–14 d. Metaforinės asociatyvinės kortelės (sutrumpintai – MAK) – tai įvairūs...
2023 m. dr. Vaivai Vaicekauskienei būtų sukakę 60 metų. Per savo per anksti nutrūkusį gyvenimą Vaiva paliko ryškų įspaudą Lietuvos švietimo darbuose. Kviečiame Jus į Vaivos atminimui skirtą popietę, kurį vyks 2023 m. gegužės 29 d. 15.30 val. Pasikalbėsime apie Vaivos palikimą kuriant Geros mokyklos...
Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) informuoja, kad naujų mokslo metų pradžioje 85 mokytojus NŠA EdTech centras kviečia išbandyti mišraus, nuotolinio ir hibridinio ugdymo prototipus, parengtus pagal mokslininkų rekomendacijas. Šiuolaikinių didaktikų centras ir Mokyklų tobulinimo centro ekspertų grupė atliko sisteminę literatūros analizę. Išanalizuotos net 1972 mokslo publikacijos...
Lektorė Aušra Dubonikė 2024 m. vasario 8 d. 18:00–19:00 val. kviečia į patyriminę sesiją „Dvasinė lyderystė“. Renginys skirtas visiems, siekiantiems savo gyvenime ir veikloje patirti daugiau prasmės bei bendrystės. Susitikimas vyks nuotoliniu būdu. Prisijungimo nuoroda bus atsiųsta užsiregistravusiems el. paštu: ausra.dubonike@dvasinelyderyste.lt Dvasinė lyderystė – kas tai?...
VšĮ Šiuolaikinių didaktikų partneris VšĮ Sisteminių sprendimų institutas kviečia į mokymus „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KONSULTAVIME, PSICHOTERAPIJOJE IR KITOSE SRITYSE“ nuo 2024 m. spalio 26 d. MOKYMAI SKIRTI psichologams, šeimos / gerovės konsultantams, psichoterapeutams, koučeriams, mediatoriams; pedagogams, socialiniams darbuotojams; personalo vertinimo ir plėtros bei kitų pagalbos sričių...
Kompendiumas. Mokslinės literatūros apie kompetencijų ugdymą ir vertinimą sąvadas Rūta Girdzijauskienė, Paivi Nilvaara, Daiva Penkauskienė Šiuolaikinių didaktikų centras, 2024 Šis mokslinės literatūros sąvadas yra skirtas bendrojo ugdymo mokytojams, kad jie geriau suprastų, kaip svarbu ugdyti bei vertinti kompetencijas kasdieniame mokyklos gyvenime. Kadangi pati sąvoka „kompetencija“...
Kompetencijų ugdymo ir vertinimo politika ir praktika bendrojo ugdymo mokyklose. Apžvalga. Suomijos, Lietuvos ir Rumunijos atvejai Eglė Pranckūnienė, Päivi Nilivaara, Ariana Vacaretu, Maria Kovacs Šiuolaikinių didaktikų centras, 2024 Šios apžvalgos tikslas – glaustai aprašyti, kaip Suomijoje, Lietuvoje ir Rumunijoje ugdomos ir vertinamos mokinių kompetencijos bendrojo...
Kviečiame skaityti pirmąjį projekto „MIND – Kritinė teorija suaugusiųjų švietimo praktikoje“ naujienlaiškį. Jame rasite informaciją apie projektą, jau įgyvendintas veiklas ir tolimesnius darbus. Naujienlaiškis Nr. 1 https://sdcentras.lt/wp-content/uploads/MIND-Naujienlaiskis-1.pdf Apie projektą https://sdcentras.lt/projektai/mind-kritine-teorija-suaugusiuju-svietimo-praktikoje/
The quality of teaching-learning processes in University contexts Antonella Nuzzaci (sudarytoja) Pensa MultiMedia Editore s.r.l., 2023 Leidinys parengtas įgyvendinant Erasmus+ projektą „QUA.L.I.T.I. Vertinimo sistemos tobulinimas geresniam mokymui ir mokymuisi aukštojoje mokykloje“ (2019–2022). Šiame leidinyje siekiama sutelkti dėmesį į kai kuriuos pagrindinius klausimus ir aspektus, susijusius...
Kviečiame įvairiose suaugusiųjų švietimo srityse dirbančius suaugusiųjų švietėjus, edukacinių programų vedėjus, lektorius, dėstytojus, bendruomenių aktyvistus, socialinius darbuotojus, mokymų organizatorius tobulinti kritinio mąstymo kompetencijas drauge su Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos ir Šiuolaikinių didaktikų centro konsultantais ir ekspertais. Ką siūlome? Penkių modulių kritinio mąstymo programą, taikytiną neformaliajame...
Konferencija skirta mokyklų vadovams, pavaduotojams ugdymui, karjeros specialistams, mokytojams Data: 2025-04-04 Laikas: 09:30–15:00 Vieta: Mykolo Romerio universitetas, Ateities g. 20, Vilnius, I-414 salė Konferencijos turinys: Duomenimis grįsti sprendimai mokinių kompetencijų stiprinimui Praktinės įžvalgos apie karjeros ugdymo integravimą mokyklose Konkretūs įrankiai pamokų turiniui pritaikyti ir individualiems ugdymo planams kurti...
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.