Medijų raštingumo programa ir medžiaga suaugusiųjų švietėjams

Medijų raštingumo programa ir medžiaga suaugusiųjų švietėjams

Medijų raštingumo programa ir medžiaga suaugusiųjų švietėjams

Parengė projekto „APRICOT: Mokomės būti ir (su)gyventi besikeičiančiame laike: dėmesingos tėvystės ugdymo programa“ (Nr. 2019-1-LT01-KA204-060481) komanda
Šiuolaikinių didaktikų centras, 2021 m.

Leidinys skirtas tiek formaliojo, tiek ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstaigų pedagogams / mokytojams / lektoriams. Jame aptariamos šiuolaikinės moralinės dilemos – kaip jas įvardyti, išanalizuoti ir apmąstyti; teisingų asmeninių sprendimų samprata iš besimokančiųjų ir suaugusiųjų švietėjų pozicijų; įgūdžiai, būtini pasirenkant patikimus informacijos šaltinius; klaidinančios informacijos ir dezinformacijos internete bei socialinėje žiniasklaidoje prigimtis, jos tipai, svarbiausi skaitmeniniai įgūdžiai, reikalingi dezinformacijai pastebėti ir įveikti; saugumas ir privatumas internete, virtualios patyčios, techninės priemonės, kurių reikėtų imtis; privačių duomenų tvarkymas bei duomenų apsauga internete. Prie kiekvienos temos pateikiama glausta teorinė medžiaga ir veiklos pavyzdžiai, pateikiamos nuorodos į papildomą medžiagą. Mokymo programa yra paremta patirtinio mokymo(si) bei kritinio mąstymo ir tyrinėjimu grįsto mokymo(si) metodikomis.

 

Medijų raštingumo programa ir medžiaga suaugusiųjų švietėjams

Papildoma medžiaga „Klaidinanti informacija ir dezinformacija“

Papildoma medžiaga „Saugumas ir privatumas. Įvadas į temą“

Papildoma medžiaga „Saugus socialinių tinklų naudojimas“

Papildoma medžiaga „Techninės galimybės apsaugoti privatumą internete“



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close