08 Sau The quality of teaching-learning processes in University contexts
The quality of teaching-learning processes in University contexts
Antonella Nuzzaci (sudarytoja)
Pensa MultiMedia Editore s.r.l., 2023
Leidinys parengtas įgyvendinant Erasmus+ projektą „QUA.L.I.T.I. Vertinimo sistemos tobulinimas geresniam mokymui ir mokymuisi aukštojoje mokykloje“ (2019–2022). Šiame leidinyje siekiama sutelkti dėmesį į kai kuriuos pagrindinius klausimus ir aspektus, susijusius su mokymo ir mokymosi procesų kokybe universitete, dėstytojo didaktinio profilio ypatumus, pradedant rodiklių nustatymo problema ir baigiant dėstymo kokybės rodikliais. Aukštojo mokslo institucijoms lemta užimti pagrindinį vaidmenį plėtojant inovatyvias mokymo programas ir mokymą, formuojant studentų mokslines, tarpdalykines, verslumo ir kūrybiškumo kompetencijas, sudarysiančias tvirtą profesionalumo pagrindą. Įvairių aspektų ir problemų, susijusių su mokymo ir mokymosi proceso kokybe, analizė, padeda suprasti, kaip rasti tinkamus mokymo sprendimus, kad universitetai galėtų geriau patenkinti visuomenės kultūrinius ir profesinius poreikius.