27 Sau Inovatyvūs būdai suaugusiųjų motyvavimui mokytis
Inovatyvūs būdai suaugusiųjų motyvavimui mokytis
Parengė projekto „CreMoLe / Kūryba – Motyvacija – Mokymasis“ komanda
Išleido KMUSR tarptautinis konsorciumas
Vertimas į lietuvių kalbą – Šiuolaikinių didaktikų centras, 2011
Vadovas parengtas 2009–2011 m. įgyvendinant projektą „CreMoLe / Kūryba – Motyvacija – Mokymasis“ (502374-LLP-1-2009-1-RO-GRUNDTVIG-GMP), kuriuo siekiama skleisti inovatyvias strategijas, technikas, mokymo(-si) veiklas, kurias sukūrė ir išbandė projekto partneriai. Leidinį sudaro dvi dalys. Pirmoji, įvadinė, aprašo pati projektą ir jo partnerystę, taip pat pateikia pagrindinę projekto informaciją. Antrojoje pateikiamas “inovatyvių strategijų” apibrėžimas – kaip jas supranta projekto partneriai ir Vadovo kūrėjai bei nuosekliai ir išsamiai aprašomos inovatyvios strategijos, kurios, projekto partnerių manymu, skatina suaugusiųjų motyvaciją mokytis – pateikiama pagrindinė informacija, konkretūs pavyzdžiai, aptariamas atgalinis ryšys, gautas iš mokymų dalyvių, patiktos rekomendacijos, norintiems taikyti, adaptuoti konkrečias strategijas. Prieduose galima rasti papildomu nuorodų, ištekliu (tekstų, klausimų ir kt.). Čia aprašyti metodai, strategijos, veiklos gali būti naudojamos ir formaliojo, ir neformaliojo švietimo srityse. Kai kurios strategijos galbūt bus pritaikomos dirbant su vaikais, paaugliais ar mokyklų mokytojais, tėvais. Vadovas siūlo praktiškai išbandyta idėjas, skirtas motyvuoti mokymuisi. Vadovas taip pat gali praversti organizacijoms, rengiančioms profesinio mokymu programas, veiklas suaugusiųjų švietėjams, norinčioms gerinti ir tobulinti savo paslaugu kokybę.