MOST project handbook

De Ganck, J. (Ed). (2007). MOST project  handbook.
MOST projekto vadovas

 

Leidinys parengtas įgyvendinant tarptautinį projektą  „MOST – Studentų mainai ir padedančiojo mokytojo standarto kūrimas“. MOST projekto vadovas skirtas mobilumo programoje dalyvaujantiems studentams ir mentoriams. Jame pristatomas teorinis projekto pagrindas, apimantis mokymosi proceso modeliavimą, mokymo tikslų kėlimą, turinį, formas, veiklas ir metodus. Aptariami pradedančiojo mokytojo vadovavimo klasei principai, komunikacijos su mokiniais ypatumai, profesinių kompetencijų būtinybė ir mokytojo, kaip bendruomenės nario, vaidmuo. Pateikiami uždaviniai, kuriuos turi įvykdyti mokytojas, klausimai, padedantys jam pasitikrinti save, kaip ugdytoją, bei pamokos modeliai, padedantys mokiniams įgyti ne tik bendrų žinių, bet ir lavinti gebėjimą klausyti, bendrauti bei vertinti savo ir kitų veiklą. Taip pat pateikiamos stebėjimo formos mentoriui, mokiniui ir studentams, dalyvaujantiems projekte ir stebintiems mokytojų darbą. Dalyje „Vertinimas“ pateikiamas projekto vykdymo metu sukurtas „Europinis standartas pradedančiajam mokytojui“, kuriame aptariamos pagrindinės mokytojui būtinos įgyti kompetencijos įvairiuose lygmenyse: grupės, mokyklos bendruomenės ir visuomenės. Taip pat pateikiami projekto veiklų vertinimo dokumentai mentoriams ir studentams ir konkrečios užduotys projekto dalyviams, padedančios stebėti, vertinti ir tobulinti savo, kaip mokytojo kompetencijas.

Atsisiųsti (EN)



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close