Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: savitarpio pagalbos mokykloje vadovas

Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: savitarpio pagalbos mokykloje vadovas

Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda
Jaunimo karjeros centras, 2008 m.

Vadovas skiriamas pedagogams, mokyklų specialistams ir visiems tiems, kurie padeda ar nori padėti vaikams, paaugliams, jaunimui spręsti įvairias problemas, su kuriomis jie susiduria mokykloje ar kitoje artimoje aplinkoje. Ši publikacija — tai bendras tarptautinės komandos, Comenius 2.1 projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (2006–2008 m.) darbas. Partneriai iš Italijos, Graikijos, Slovėnijos, Lietuvos ir Estijos dalinasi savo mintimis ir patyrimu, patikrintais kasdieniu darbu ir praktika savo šalyse.

Mokyklos nelankymas, patyčios, nesėkmės moksle, socialinė atskirtis, prievarta, kenksmingų medžiagų vartojimas — tai tik dalis problemų, su kuriomis šiose šalyse susiduria besimokantieji. Projekto partneriai — tai įvairių švietimo institucijų specialistai, dirbantys ir su paaugliais, ir su jaunimu, ir su suaugusiaisiais, kurie vienokiu ar kitokiu būdu yra susidūrę su minėtomis problemomis. Šių problemų sprendimo būdai, keliai gali būti įvairūs, juos lemia situacija, pasirengimas ir nusiteikimas, įgūdžiai, patirtis. Tuo galima įsitikinti šiame leidinyje, kuriame nepateikiamas vienas vienintelis receptas, kaip elgtis sunkiose situacijose. Priemonių, būdų, metodų įvairovė yra plati. Leidinio autoriai siūlo skaityti, gilintis, bandyti ir rinktis tuos būdus, tas priemones, kurios pačios tinkamiausios konkrečioje situacijoje, konkrečiam asmeniui. Projekto partneriai vieningai laikosi pagrindinės nuostatos — asmens pagalba kitam asmeniui yra neginčijama vertybė, greita, efektyvi priemonė, dažnai apsauganti nuo tolimesnių skaudžių pasekmių.

Vadovas glaustai pristato konsultavimo esmines nuostatas, teorinius pagrindus, iliustruotus praktiniais pavyzdžiais. Knygą sudaro septynios viena su kita susijusios dalys. Pradedama nuo bendriausių — teorinių pagrindų, konsultavimo programos planavimo mokykloje sąvokų apibrėžimo, poreikių įvertinimo toliau pristatomos įvairios konfliktų rūšys ir jų sprendimo būdai, strategijos ir konkrečiais atvejų pavyzdžiais iliustruojami metodai. Dalis medžiagos — tai gerai žinomos teorinės medžiagos ir tyrimų apžvalga, kita dalis — autentiški projekto partnerių
kasdienio profesinio darbo pavyzdžiai.

Atsisiųsti



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close