David Klooster. Kritinis mąstymas – kas tai? Permainos 2001(4). P. 36–40
Yevonne Pollock. Akis į akį su nauja mokomąja programa. Permainos 2002(10). P. 42–45
Kurt S. Meredith. Laisvė, atsakomybė ir demokratinė mokykla. Permainos 2002(8). P. 24–27
David Bridges. Pedagogų rengimo kaita Jungtinėje Karalystėje. Permainos 2001 (5). P. 35-37
Zita Nauckūnaitė. Mokytojų rengimas ir informacinės visuomenės kūrimas. Permainos 2002 (7). P. 33-38
Judit Kadar-Fulop. Penkiolikmečių raštingumo lygis pasaulyje. Permainos 2002 (8). P. 29-41
Romans Alijevs, Natalija Kaže. Dvikalbystė: reportažas iš įvykio vietos. Permainos 2002 (9). P.40-45
Aleksej Belenov. Fizikos eksperimentas mokykloje: užduotis ar tyrimas? Permainos 2001(3). P. 33-35
Gleb Firsov. Istorijos pamoka šeštoje klasėje. Permainos 2001(3). P. 36-38
Anara Alimbekova. Kaip rašyti atpasakojimą? Permainos 2001 (4). P. 32-35
Liudmila Levina. Receptai nenuilstantiems mokytojams. Permainos 2001 (5). P. 29-31
Nina Parich. ”O aš tai galiu!”: padėkime mokiniams tapti rašytojais. Permainos 2002 (8). P. 15-19
Jekaterina Sidorova. Kritinis mąstymas ir internetas. Permainos 2002 (7). P. 25-29
Taisija Pyl. Kritinis mąstymas pasaulio pažinimo pamokoje. Permainos 2002 (8). P. 20-23
Jurij Vasiljev. Sąvokų ir faktų labirintas: išvadų sistemos kūrimas. Permainos 2023 (12).P. 29-33
Mehriban Achmedova. Kritinis mąstymas fizikos pamokose. Permainos 2000 (2). P. 35-36
Sergej Lysenko. Apie meną pasitelkus kritinį mąstymą. Permainos 2002 (9). P. 22-25
Zuzana Saffkova. Aplankas kaip mokymo diskutuoti priemonė. Permainos 2001(6). P. 8–13
Valerija Mariko. Ekspertės apmąstymai [apie mokytojų atestaciją]. Permainos 2001(6). P. 14–17
Igor Zagašev. Gebėjimas kelti klausimus. Permainos 2001(4). P. 8–13
Laima Spirgienė. Kritinio mąstymo ugdymas mokyklos bibliotekoje. Permainos 2001 (3). P. 14-16
Ninel Desiatničenko. Pertraukėlės ir jų taikymas pamokose. Permainos 2002 (8). P. 8-11
Anna Veršok. Pabėgėlių vaikų integravimas. Permainos 2003 (13). P. 14-20
Bird Stasx, Dawn Tankersley. Raštingumo mokanti bendruomenė. Permainos 2003 (13). P. 8-13
Mary P. Melvin. Apšilimas. Permainos 2001(5). P. 38–42
Danguolė Daukšienė. Darbo grupėje taisyklės. Permainos 2002(7). P. 40
Sergej Zair-Bek. Kada pažymį rašyti ir kada jo nereikia? Permainos 2001(4). P. 41–44
Wendy Saul. Muziejus jūsų klasėje. Permainos 2000(2). P. 40
Mary P. Melvin. Tikroviška medžiaga padeda mokytis skaityti. Permainos 2000 (2). P. 40-41
Ana Romana Sostar. Kas toliau: skaityk ir numatyk. Permainos 2000 (2). P. 40
Irina Vikentjeva. Odė penkiaeiliui. Permainos 2002 (7). P. 39-40
Vida Gudžinskienė. Mokytojo taisyklės. Permainos 2002 (10). P. 47
Zoja Rudak. “Sūkurio” strategija. Permainos 2002 (10). P. 46-47
Charles Pearce. Klausimų lenta. Permainos 2003 (11). P. 43-44
Wendy Saul. Kaip aš skatinu mokinius mokytis naujų žodžių. Permainos 2002 (9). P. 46
Raimonda Jarienė. Kaip padėti mokiniams analizuoti rašto darbus. Permains 2002 (9). P. 46
Arūnė Tornau. Romų vaikai ir dailės pamokos. Permainos 2001 (6). P. 34-38
Igor Zagašev. Triukšmas klasėje: kliūtis ar nauja galimybė?. Permainos 2002 (9). P. 19-21
David Bridges. Švietimo tyrimas: teorija ir praktika. Permainos 2021 (6). P. 25-28
Daniela Cretu. Mokinių motyvacija klasėje. Permainos 2003 (12). P. 20-28.
Petr Novotny. Kritinio mąstymo ugdymo patirtis Čekijoje. Permainos 2000 (2). P. 26-28
Li-Te Li. Carlas Rogersas ir aš: mintys apie mokymą. Permainos 2003 (12). P. 34–43
Rysaldy Kalijeva. Darbas su tyleniais. Permainos 2003(12). P. 18–19
Zoe Randall. „Idealus“ mokymas rašyti ir pedagoginė hierarchija. Permainos 2002(10). P. 10–16
Olga Mejer. Kaip kalba mokytojai. Permainos 2003 (11). P. 20-24
Susan Finn Miller. Sveikiname įvairovę. Permainos 2003 (13). P. 21-28
Joby Taylor. Patirtis ir mokymasis: tikrasis ugdymas. Permainos 2003 (11). P. 18-19.
William G. Brozo. Kai padėti lengviau įsiminti naujus žodžius. Permainos 2003 (14). P. 47-48
William G. Brozo. Mokymasis rašant (NIKOK) metodas. Permainos 2003 (13). P. 44-45
Margaret Meek Spencer. Ką dar būtų galima pasakyti apie vaizduotę? Permainos 2003(14). P. 8–14
Evaldas Bakonis. Vadovėlis – tai mokinio, vaiko knyga. Permainos 2001 (6). P. 39-41
Valerija Kvedaravičienė. Žaidžiame matematiką. Permainos 2001 (6). P. 42-43
Sergej Zair-Bek. Prasmės paieškos ir priešinimasis stereotipams. Permainos 2001 (5). P. 44
Christopher G. Robbins. Ugdymo verslas. Permainos 2003 (13). P. 46-47
Romualda Raguotienė. Skaitymo testai pradinukų mokytojui. Permainos 2003 (13). P. 48
Kurt S. Meredith. Kaip tapti laimingam. Permainos 2003 (11).P. 45-48
Maria Eliza Dulama. Minčių “tinklo nėrimas”. Permainos 2002 (8). P. 47-48
Keith Ballard. Žinių visuomenės link? Permainos 2003 (12). P. 47-48
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.