David Klooster. Kritinis mąstymas – kas tai? Permainos 2001(4). P. 36–40
Yevonne Pollock. Akis į akį su nauja mokomąja programa. Permainos 2002(10). P. 42–45
Kurt S. Meredith. Laisvė, atsakomybė ir demokratinė mokykla. Permainos 2002(8). P. 24–27
Aleksej Belenov. Fizikos eksperimentas mokykloje: užduotis ar tyrimas? Permainos 2001(3). P. 33-35
Gleb Firsov. Istorijos pamoka šeštoje klasėje. Permainos 2001(3). P. 36-38
Zuzana Saffkova. Aplankas kaip mokymo diskutuoti priemonė. Permainos 2001(6). P. 8-13
Valerija Mariko. Ekspertės apmąstymai [apie mokytojų atestaciją]. Permainos 2001(6). P. 14-17
Igor Zagašev. Gebėjimas kelti klausimus. Permainos 2001(4). P. 8-13
Mary P. Melvin. Apšilimas. Permainos 2001(5). P. 38-42
Danguolė Daukšienė. Darbo grupėje taisyklės. Permainos 2002(7). P. 40
Sergej Zair-Bek. Kada pažymį rašyti ir kada jo nereikia? Permainos 2001(4). P. 41-44
Li-Te Li. Carlas Rogersas ir aš: mintys apie mokymą. Permainos 2003 (12). P. 34-43
Rysaldy Kalijeva. Darbas su tyleniais. Permainos 2003(12). P. 18-19
Zoe Randall. „Idealus“ mokymas rašyti ir pedagoginė hierarchija. Permainos 2002(10). P. 10-16
Margaret Meek Spencer. Ką dar būtų galima pasakyti apie vaizduotę? Permainos 2003(14). P. 8-14
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.