Permainos

Tai „Kritinio mąstymo ugdymo skaitant ir rašant“ projekto leidinys, tarptautinis žurnalas, skirtas mokytojams ir visiems švietėjams, besidomintiems demokratinio ugdymo sklaida, siekęs skatinti profesinį švietėjų bendradarbiavimą, dalijimąsi patirtimi ir tyrimais. Žurnalas leistas lietuvių kalba 2000–2003 m., rusų kalba 2000–2005 m., anglų kalba 2000–2008 m.
„Permainų” publikacijos aktualios iš šiandien, padeda skaitytojams geriau suvokti mokymo praktiką, švietimo politiką bei metodiką, skatinančią kritinį ir kūrybinį mąstymą, aktyvų mokymąsi ir į mokinį orientuotą mokymą bei vertinimą.

Švietimo politika

David Klooster. Kritinis mąstymas – kas tai? Permainos 2001(4). P. 36–40

Yevonne Pollock. Akis į akį su nauja mokomąja programa. Permainos 2002(10). P. 42–45

Kurt S. Meredith. Laisvė, atsakomybė ir demokratinė mokykla. Permainos 2002(8). P. 24–27

 

Pamokos

Irina Muštavinskaja. Amatai viduramžių mieste. Visuotinės istorijos pamoka septintoje klasėje. Permainos 2001(5). P. 25-28

Aleksej Belenov. Fizikos eksperimentas mokykloje: užduotis ar tyrimas? Permainos 2001(3). P. 33-35

Asta Navickaitė. Imantis naujos temos. Pamokos modelis pradinėse klasėse. Permainos 2000(1). P. 28-30

Gleb Firsov. Istorijos pamoka šeštoje klasėje. Permainos 2001(3). P. 36-38

Miljenko Brkic. Kaip būti doram ir laimingam. Etikos seminaras universiteto studentams. Permainos 2000(1). P. 35-40

Susan J. Behrens, Leslie A. Levin. Komercinė reklama irgi ugdo kritinį mąstymą. Permainos 2002(10). P. 28-33

 

Iš klasės gyvenimo

Zuzana Saffkova. Aplankas kaip mokymo diskutuoti priemonė. Permainos 2001(6). P. 8-13

Jeanne Reardon. Apmąstymai apie refleksiją. Pradinės mokyklos mokytojos patirtis ir mintys. Permainos 2000(1). P. 12-17

Valerija Mariko. Ekspertės apmąstymai [apie mokytojų atestaciją]. Permainos 2001(6). P. 14-17

Igor Zagašev. Gebėjimas kelti klausimus. Permainos 2001(4). P. 8-13

Janet C. Richards. Individualūs tyrimai ir dalijimasis jais. Pedagoginių problemų sprendimas plėtojant kolegialumą. Permainos 2001(5). P. 10-15

 

Patarimai mokytojui

Mary P. Melvin. Apšilimas. Permainos 2001(5). P. 38-42

Neva Viise, Jekaterina Gridneva, Larissa Ivahno. Būkime pasirengę netikėtumams [apie pamokos planavimą]. Permainos 2000(1). P. 43-45

Danguolė Daukšienė. Darbo grupėje taisyklės. Permainos 2002(7). P. 40

Sergej Zair-Bek. Kada pažymį rašyti ir kada jo nereikia? Permainos 2001(4). P. 41-44

 

Iš mokytojų užrašų

Howard L. Mould. Atsakingų ateities piliečių ugdymas: visuomeninis kritinio mąstymo vaidmuo. Permainos 2002(9). P.6-9

 

Aktualūs tyrimai

Arpad Barath, Ljiljana Sabljak. Biblioterapija gydant vaikų ir jaunuolių karo traumas. 1991-1999 m. Kroatijos patirtis. Permainos 2001(4). P. 14-25

Janice A. Dole. Kaip geriau suprasti vadovėlį? Mąstymo ir supratimo būdai, padedantys mokiniams mokytis iš vadovėlių. Permainos 2000(1). P. 18-22

 

Požiūriai

Daria Rovan, Vlasta Vizek Vidović. Būsimi pedagogai mokosi dirbti su specialiųjų poreikių vaikais. Nauja universiteto programa: pavyzdžiai ir analizė. Permainos 2003(11). P. 12-17

Li-Te Li. Carlas Rogersas ir aš: mintys apie mokymą. Permainos 2003 (12). P. 34-43

Rysaldy Kalijeva. Darbas su tyleniais. Permainos 2003(12). P. 18-19

Sandhya Rao. Daugiakultūriškumas ir politinis teisingumas vaikų knygose: požiūris iš Indijos. Permainos 2002(10). P. 20-23

Zoe Randall. „Idealus“ mokymas rašyti ir pedagoginė hierarchija. Permainos 2002(10). P. 10-16

 

Apmąstymai

Margaret Meek Spencer. Ką dar būtų galima pasakyti apie vaizduotę? Permainos 2003(14). P. 8-14

 

Knygų apžvalga

Natalija Kravčenko. Kritinis mąstymas kaip Paulo Freire’s pedagogikos pagrindas. permainos 2002(7). P. 41-42

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close