29 Rgs Studies in Higher Education, Volume 44, Issue 5 (2019)
Studies in Higher Education, Volume 44, Issue 5 (2019).
Aukštojo mokslo studijos, 44(5), 2019
Šiame specialiajame numeryje pateikiami empirinių tyrimų, susijusių su dabartine pedagogine praktika aukštosiose mokyklose, skatinančia kritinį mąstymą, rezultatai. Jie remiasi jau atliktu darbu rengiant galutinį CRITHINKEDU projekto rezultatą – protokolą, skirtą kritinio mąstymo skatinimui Europos aukštosiose mokyklose, kuriuo siekiama paskatinti aukštąsias mokyklas užimti poziciją šiuo klausimu.
Atsižvelgiant į kritinio mąstymo svarbą aukštajame moksle ir jo ypatumus įvairiose srityse ir kontekstuose, šį specialųjį leidinį sudaro aštuoni straipsniai, apimantys ne tik įvairių sričių specialistų požiūrį į kritinį mąstymą, bet ir literatūros apžvalgas apie kritinio mąstymo ugdymo praktiką įvairiose disciplinose.