Rekomendacijos bendrųjų kompetencijų ugdymui ir vertinimui, 2025

Rekomendacijos bendrųjų kompetencijų ugdymui ir vertinimui, 2025

Rekomendacijos bendrųjų kompetencijų ugdymui ir vertinimui

 

Autoriai:Maria Kovacs, Päivi Nilivaara, Daiva Penkauskienė, Eglė Pranckūnienė, Ariana Văcărețu

Šiuolaikinių didaktikų centras, 2025

 

Nors dažnai teigiama, kad šiuolaikinis ugdymas yra grįstas kompetencijų ugdymu, daugeliu atvejų jis yra tik kompetencijomis praturtintas. COMPASS projekto komandos atlikta mokslinės literatūros ir Lietuvos, Rumunijos bei Suomijos švietimo  dokumentų bei esamų praktikų analizė parodė, kad kompetencijų ugdymas, ypač vertinimas, vis dar yra sudėtingas. Projekto metu visų dalyvių įgyta patirtis leido nustatyti ir išskirti keletą pagrindinių aspektų, kurie galėtų padėti sklandžiau ir veiksmingiau įgyvendinti kompetencijomis grindžiamą mokymąsi ir vertinimą. Šie aspektai apima tiek švietimo politiką, tiek švietimo praktiką – iš tiesų, tam tikrą kultūros, sudarančios sąlygas nuosekliai ugdyti kompetencijas, galimybių jas demonstruoti ir užtikrinti, kad jos būtų tinkamai vertinamos ir puoselėjamos visą likusį gyvenimą, kūrimą.

 

Atsisiųsti LT, Atsisiųsti EN, Atsisiųsti RO, Atsisiųsti FI



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close