Geriausių praktikų rinkinys naudojant COMPASS kompetencijų ugdymo ir vertinimo modelį

Geriausių praktikų rinkinys naudojant COMPASS kompetencijų ugdymo ir vertinimo modelį

 

Autoriai: Danguolė Bartkienė, Melinda Dinu, Cristina-Florina Mihai, Anne Huopainen, Anca Petriuc, Matti Ryhänen, Dagna Snitkienė, Constanța Stăncescu, Inga Stanionienė, Dovilė Šapkinienė, Neringa Barauskaitė-Šarkinienė, Giedrė Šliumpienė, Roma Vareikienė

Sudarytojos: Maria Kovacs, Ariana Văcărețu

Šiuolaikinių didaktikų centras, 2025

 

Šiame leidinyje pateikiama 13 gerosios praktikos pavyzdžių, kuriais pasidalijo aktyviai COMPASS projekte dalyvavę mokytojai. Vadovaujami mentorių, šie mokytojai naudojo COMPASS modelį ir gaires bendrųjų kompetencijų ugdymui ir vertinimui. Jomis vadovavosi planuodami ir vedami skirtingų dalykų pamokas įvairaus amžiaus mokiniams, dirbdami įvairiose mokyklos aplinkose. Mokytojai ir mentoriai, aprašę šiame rinkinyje pateiktas praktikas, atstovauja tris šalis, kuriose buvo įgyvendintas COMPASS projektas: Lietuvą, Suomiją ir Rumuniją.

Leidinys skirtas mokytojams, tikintis, kad aprašyti gerosios praktikos pavyzdžiai paskatins planuoti kompetencijų ugdymą pamokose, rengti mokymo medžiagą ir vertinimo priemones.

Mokyklos vadovams, mokytojų rengėjams ar mentoriams leidinys bus naudingas vadovaujant pedagogų bendruomenei ar kolegoms mokytojams profesinio tobulėjimo srityje, susijusioje su mokinių kompetencijų ugdymu ir vertinimu.

Atsisiųsti LT, Atsisiųsti EN, Atsisiųsti RO, Atsisiųsti FI



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close