Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: mokymų vadovas

Bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą: mokymų vadovas

Parengė projekto „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (226580–CP–1–2005–1–LT–COMENIUS–C21) komanda
Jaunimo karjeros centras, 2008 m.

Šis mokymų vadovas yra parengtas įgyvendinant projektą „ASSIST — bendruomenės telkimas kuriant saugią mokyklą“ (2006–2008 m.). Projektu buvo siekiama ugdyti mokytojų pagalbos moksleiviams, turintiems bendravimo ir mokymosi sunkumų, įgūdžius bei padėti jiems įgyti pasitikėjimo savo jėgomis, gebėjimo atsispirti neigiamoms įtakoms, modeliuoti ir keisti savo pačių elgesį, prisitaikyti naujoje aplinkoje, mokėti bendrauti su mokytojais, tėvais, bendraamžiais, gebėti valdyti konfliktus.

Mokymų vadovas yra suskirstytas į atskiras dalis taip, kaip turėtų atrodyti patys mokymai, nuosekliai vienai temai einant paskui kitą. Paprastai mokymai prasideda nuo įvadinės dalies, dalyvių susipažinimo, apšilimo veiklų. Todėl ir vadovas prasideda šia dalimi. 1 dalis skirta pačiai konflikto sąvokai suvokti ir aptarti, susipažinti su konfliktų prevencija. 2 dalyje aptariamos metodikos, padedančios mokiniams spręsti konfliktus. Žaidimų terapijos metodika taikoma vaikams iki 12-os metų ir reikalauja specialaus pasirengimo. Konsultavimo arba bendraamžių pagalbos bendraamžiams metodika akcentuoja socialinės partnerystės, bendradarbiavimo svarbą rengiant tokią programą mokykloje. 3 dalyje aptariamas tam tikrų įgūdžių, reikalingų konsultuoti ir savitarpio pagalbai, būtinumas ir jų ugdymas. Šioje dalyje pateikiamos grupinio darbo, lyderystės ugdymo, problemų sprendimo strategijos ir metodai. 4 dalyje pristatomas mokymas pasitelkus videomedžiagą. Mokymų vadovas užbaigiamas keletu mokymų vertinimo formų pavyzdžių, kuriuos galima panaudoti analizuojant tam tikras ar viso mokymo dalis.

Atsisiųsti

Mokymo programa



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close