05 Sau Kritinio mąstymo ugdymo vadovas neformaliojo ugdymo specialistams, klasių auklėtojams
Kritinio mąstymo ugdymo vadovas neformaliojo ugdymo specialistams, klasių auklėtojams
Evaldas Bakonis, Danguolė Daukšienė, Valdonė Indrašienė, Raimonda Jarienė, Lina Grinytė, Daiva Penkauskienė
Šiuolaikinių didaktikų centras, 2014
Šis leidinys parengtas įgyvendinant projektą „Kritinio mąstymo kompetencijų plėtojimas neformalaus ugdymo veiklose“ (SFMIS Nr. VP1-2.2-ŠMM-10-V-02-017) (2013–2015 m.). Vadovas skirtas neformaliojo ugdymo specialistams, užklasinės veiklos organizatoriams, klasių auklėtojams, siekiantiems prisidėti prie Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijos (2012) 15.3 uždavinio „ugdyti gebėjimą kritiškai mąstyti, rinktis ir orientuotis dinamiškoje visuomenėje“ įgyvendinimo. Įvairių dalykų mokytojai galėtų adaptuoti ir taikyti savo pamokose ar popamokinėje veikloje tam tikrus šiame leidinyje pateiktus kritinio mąstymo metodus. Leidinio tikslas – plėtoti pedagogų kompetenciją taikyti kritinio mąstymo ugdymo technologiją neformaliajame ugdyme, t. y.: supažindinti su metodais ir strategijomis, skatinančiomis kritinį mąstymą; pateikti kritinio mąstymo ugdymo teorijos taikymo neformaliajame ugdyme pavyzdžių ir metodikų; skatinti analizuoti ir vertinti ugdomąją veiklą neformaliojo ugdymo procese. Šiuo leidiniu siekiama padėti pedagogams įgyti kritinio mąstymo ugdymo strategijos taikymo įgūdžių. Jį sudaro skyriai, kuriuose gausu teorinių ir praktinių pavyzdžių, konkrečių nurodymų bei patarimų. Leidinyje pateikiamų teorinių ir praktinių pavyzdžių įvairovė pravers visiems, prisidedantiems prie neformaliojo ugdymo organizavimo.