Situacijomis ir asmenine patirtimi paremtas teorinis ir tipologinis modelis, taikomas tikslinėms grupėms, kurios patiria ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką

iškritimas iš mokyklos, mokyklos nelankymas, prevencija

 

Situacijomis ir asmenine patirtimi paremtas teorinis ir tipologinis modelis, taikomas tikslinėms grupėms, kurios patiria ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką

Theoretical and typological model regarding the target groups at risk of early school leaving based on the situational and personal variables school-related

Drăghicescu, L. M., Marcozzi, I., Stăncescu, I., Penkauskienė, D.
Campli: Ilmiolavoro srl , 2020 m.

leidinys parengtas įgyvendinant Erasmus+ projektą „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ (Nr. 2018-1-IT02-KA201-048481). Tipologinis modelis yra skirtas moksleiviams, kurie susiduria su ankstyvo iškritimo iš mokyklos rizika. Tokius mokinius, atsižvelgiant į konkrečius rodiklius, mokytojai gali įdėmiai stebėti, siekdami išvengti ar sumažinti jų ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką. Leidinyje pristatomi palyginamieji projekto partnerių šalyse (Italijoje, Rumunijoje, Portugalijoje, Lietuvoje) atliktų kiekybinių ir kokybinių mokinių ir mokytojų tyrimų rezultatai, kuriais paremtas tipologinis modelis.

Atsisiųsti (EN)

Atsisiųsti (LT)



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close