05 Spa Situacijomis ir asmenine patirtimi paremtas teorinis ir tipologinis modelis, taikomas tikslinėms grupėms, kurios patiria ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką
Situacijomis ir asmenine patirtimi paremtas teorinis ir tipologinis modelis, taikomas tikslinėms grupėms, kurios patiria ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką
Theoretical and typological model regarding the target groups at risk of early school leaving based on the situational and personal variables school-related
Drăghicescu, L. M., Marcozzi, I., Stăncescu, I., Penkauskienė, D.
Campli: Ilmiolavoro srl , 2020 m.
leidinys parengtas įgyvendinant Erasmus+ projektą „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ (Nr. 2018-1-IT02-KA201-048481). Tipologinis modelis yra skirtas moksleiviams, kurie susiduria su ankstyvo iškritimo iš mokyklos rizika. Tokius mokinius, atsižvelgiant į konkrečius rodiklius, mokytojai gali įdėmiai stebėti, siekdami išvengti ar sumažinti jų ankstyvo iškritimo iš mokyklos riziką. Leidinyje pristatomi palyginamieji projekto partnerių šalyse (Italijoje, Rumunijoje, Portugalijoje, Lietuvoje) atliktų kiekybinių ir kokybinių mokinių ir mokytojų tyrimų rezultatai, kuriais paremtas tipologinis modelis.