Respublikinė mokslinė-praktinė konferencija „Skaitymas kaip socialinis įgūdis: tekstas ugdymo procese“

Respublikinė mokslinė-praktinė konferencija „Skaitymas kaip socialinis įgūdis: tekstas ugdymo procese“

2005 m. sausio 4-5 d., Vilnius

Respublikinė mokslinė-praktinė konferencija „Skaitymas kaip socialinis įgūdis: tekstas ugdymo procese“, Šiuolaikinių didaktikų centras, Vilnius

Konferenciją organizavo Šiuolaikinių didaktikų centras kartu su LR Švietimo ir mokslo ministerija, Švietimo plėtotės centru bei Vilniaus S. Daukanto vidurine mokykla.
Konferencijos tikslai: apsvarstyti skaitymo vaidmenį dabarties visuomenės poreikių, ugdymo tikslų kaitos kontekste, išryškinti mokslininkų bei praktikų nustatytas su mokinių skaitymu bei teksto suvokimu susijusias problemas bei galimus sprendimo būdus.
Per konferenciją buvo organizuoti ir du mini seminarai „Skaitymo seminaras“ ir „Informacinio teksto skaitymo ypatumai“, vyko darbas sekcijose „Grožinio teksto skaitytojo ugdymas. IKT panaudojimo galimybės“, „Grožinio teksto skaitytojo ugdymas – specialioji pagalba“, „Dalykinio-informacinio teksto suvokimas“. Konferencijoje dalyvavo 114 bendrojo lavinimo mokyklų mokytojų, bibliotekininkų, socialinių pedagogų, aukštųjų mokyklų dėstytojų, Švietimo ir mokslo ministerijos bei savivaldybių švietimo skyrių darbuotojų.

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close