Projekto Nr. LT0009-03-01-0043
Projekto trukmė: 2002 m. birželio 18 d. – 2003 m. spalio 01 d.
Projekto rėmėjas: PHARE 2000 Ekonominės ir socialinės sanglaudos iniciatyva, Žmonių išteklių plėtros fondas
Projekto vykdytojas: Anykščių Jono Biliūno gimnazija
Projekto partneriai:
Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Šiuolaikinių didaktikų centras
Laikotarpiu, kuomet šalies komandinė ekonominė sistemą keičiama mišriąja, prioritetą suteikiant laisvajai rinkai, svarbus vaidmuo tenka būtent ekonominiam visuomenės švietimui. Atsižvelgiant į rinkos poreikius, siekiant pagerinti darbo jėgos įgūdžius ir verslumą, nuo 2002/2003 mokslo metų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose laipsniškai per dvejus metus numatomas privalomojo ekonominio mokymo įvedimas. Galimybė mokyti ekonomikos planuojama suteikti šio dalyko specialistui arba specialius kursus baigusiam kito dalyko mokytojui.
Šiuo metu tik 19 iš 165 Utenos apskrities bendrojo lavinimo mokyklų moksleiviai mokomi ekonomikos, o didžioji dauguma mokyklų negali to vykdyti nesant tinkamai paruoštų ekonomikos mokytojų.
2002 metų pradžios Lietuvos statistikos departamento duomenys rodo, kad Utenos regiono demografinė situacija yra viena problematiškiausių šalyje: gimstamumas regione nuolat mažėja, kas jau netolimoje ateityje atsilieps moksleivių skaičiui bendrojo lavinimo mokyklose. Tuo pačiu Utenos apskrityje be darbo gali likti daug moterų, kurios šiandieną sudaro 85,8 % visų apskrityje dirbančių pedagogų. Mokytojų darbo vietų Utenos regione per paskutiniuosius 5 metus sumažėjo 1124, o nedarbas apskrityje per šį laikotarpį išaugo nuo 7 % iki 10,5 %. Tai reiškia, kad moterys ir toliau lieka viena labiausiai pažeidžiamų darbo jėgos kategorijų.
Projektu siekta paskatinti minėtų grupių verslumą, suteikti galimybę įgyti naują kvalifikaciją ir pradėti perspektyviąją ekonomikos mokytojo karjerą.
Projekto dalyviai išklausė 180 val. 10 seminarų ciklą:
Ekonomikos pagrindai – 72 val.
Mokymo metodai – 48 val.
Informacinės technologijos – 60 val.
Partnerių dalyvavimas projekte
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.