Programos akreditacijos Nr. 213002773
Dalyviai – pradinio ir bendrojo ugdymo mokytojai
Trukmė – 40 akad. val.
Siekiant aukštesnių mokinių mokymosi pasiekimų, svarbu gilintis į naujausių mokslinių tyrimų įžvalgas, kas daro poveikį mokinių pasiekimams. Remiantis atbulinio planavimo dizainu, siekiamų, o, svarbiausia, pamatuojamų, mokymosi rezultatų apsibrėžimas yra viso ugdymo proceso planavimo pirminis žingsnis. Kita vertus, mokslininkai pažymi, kad siekiant atliepti mokinių mokymosi poreikius, svarbu rinkti skirtingus įrodymus apie mokinių mokymąsi, t. y. fiksuoti ir analizuoti ne tik akademinius rezultatus, bet ir besimokančiųjų refleksijas, socialinę, emocinę pažangą ir kt. Be to, siekiant padėti mokiniui ugdymo procese plėtoti savo stipriąsias puses iškyla formuojamojo vertinimo svarba. Todėl svarbu gilintis į vertinimo kaip mokymosi, vertinimo mokymuisi ir kt. sampratas.
Plėtoti mokytojų formuojamojo vertinimo įgūdžius, sudarant prielaidas pamokos tobulinimui, siekiant geresnių mokinių mokymosi pasiekimų.
Programą sudaro 2 moduliai – nuotoliniai arba gyvi 6 akad. val. seminarai su savarankiškais darbais ir konsultacijomis.
Galima rinktis ir atskirus 6 / 8 akad. val. modulius.
1. Mokinio individualios pažangos stebėsena, fiksavimas ir įsivertinimas
2. Mokinio individualios pažangos vertinimo metodika ir įrankiai
Dėl mokymų organizavimo teirautis info@sdcentras.lt
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.