Viskas prasideda nuo vertinimo: į(si)vertinimas individualiai mokinio pažangai

Programos akreditacijos Nr. 213002773

Dalyviai – pradinio ir bendrojo ugdymo mokytojai

Trukmė – 40 akad. val.

Aktualumas

Siekiant aukštesnių mokinių mokymosi pasiekimų, svarbu gilintis į naujausių mokslinių tyrimų įžvalgas, kas daro poveikį mokinių pasiekimams. Remiantis atbulinio planavimo dizainu, siekiamų, o, svarbiausia, pamatuojamų, mokymosi rezultatų apsibrėžimas yra viso ugdymo proceso planavimo pirminis žingsnis. Kita vertus, mokslininkai pažymi, kad siekiant atliepti mokinių mokymosi poreikius, svarbu rinkti skirtingus įrodymus apie mokinių mokymąsi, t. y. fiksuoti ir analizuoti ne tik akademinius rezultatus, bet ir besimokančiųjų refleksijas, socialinę, emocinę pažangą ir kt. Be to, siekiant padėti mokiniui ugdymo procese plėtoti savo stipriąsias puses iškyla formuojamojo vertinimo svarba. Todėl svarbu gilintis į vertinimo kaip mokymosi, vertinimo mokymuisi ir kt. sampratas.

 

Tikslas

Plėtoti mokytojų formuojamojo vertinimo įgūdžius, sudarant prielaidas pamokos tobulinimui, siekiant geresnių mokinių mokymosi pasiekimų.

 

Uždaviniai

  1. Gilinti žinojimą apie veiksnius darančius įtaką mokinio pasiekimams ir sudarančius sąlygas mokinio individualios pažangos stebėsenai;
  2. Formuotis ir plėtoti gebėjimus praktikoje taikyti vertinimo mokymuisi, vertinimo kaip mokymosi metodus;
  3. Formuotis ir plėtoti gebėjimus praktikoje taikyti įvairias mokinių įsivertinimo strategijas;
  4. Formuotis nuostatą ugdymo procese taikyti į mokinį orientuoto ugdymo proceso elementus.

 

Apimtis

Programą sudaro 2 moduliai – nuotoliniai arba gyvi 6 akad. val. seminarai su savarankiškais darbais ir konsultacijomis.

Galima rinktis ir atskirus 6 / 8 akad. val. modulius.

 

Moduliai

1. Mokinio individualios pažangos stebėsena, fiksavimas ir įsivertinimas

  • Mokinių individualios pažangos ir pasiekimų į(si)vertinimas švietimo ir ugdymo turinio kaitos kontekste.
  • Mokyklos bendruomenės kolegialaus profesinio augimo formos analizuojant ir tobulinant mokinio individualią pažangą ir pasiekimus .
  • Mokinio asmeninės ūgties stebėjimo, fiksavimo, pagalbos mokiniui planas.
  • Mokytojo / mokyklos bendruomenės ir mokinio refleksija: mokinių įtraukimas į individualios pažangos į(si)vertinimą ir kritinio mąstymo savivertės gebėjimų ugdymąsi.
  • Mokinio individualios pažangos įsivertinimo praktika mokykloje.
  • Tėvų įsitraukimas į vaikų mokymąsi.
  • Įtraukaus ugdymo organizavimas ir individualios pažangos stebėsena.

2. Mokinio individualios pažangos vertinimo metodika ir įrankiai

  • Formuojamasis vertinimas kaip grįžtamasis ryšys tarp besimokančiojo ir mokytojo.
  • Kaupiamojo, formuojamojo vertinimo praktika mokyklose: strategijų ir inovatyvių metodų išbandymas.
  • Skaitmeniniai į(si)vertinimo įrankiai nuotoliniame ugdyme.
  • Asmeninių mokymosi tikslų kėlimas mokinio įsivertinimui bei individualiai pažangai ugdyti.

 

Dėl mokymų organizavimo teirautis info@sdcentras.lt

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close