Programos akreditacijos Nr. 211001425
Dalyviai – mokyklų bendruomenės, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio, pagrindinio ugdymo mokytojai, švietimo pagalbos specialistai
Trukmė – 40 akad. val.
Freepick nuotr.
Mokykla yra vienas svarbiausių socializacijos veiksnių, turinčių įtakos moksleivių emocinei raidai. Emocinė vaiko sveikata priklauso nuo jo mokymosi motyvacijos, pasitikėjimo savimi ir savo vertės pajautimo. Svarbu, kad šeima ir ugdymo institucijos keltų ne tik vienodus reikalavimus, bet ir pozityviai reaguotų į vaiko veiklą, skatintų jį veiklai, kūrybiškumui, reikštų tikėjimą vaiko jėgomis, didintų jo pasitikėjimą, skatintų savarankiškai mąstyti, nevaržytų iniciatyvos, vaizduotės. Mokykla bei jos bendruomenė nuolat veikia besikeičiančioje aplinkoje, veikiama sociumo kuriamos makroaplinkos ir spręsdama mokinių adapatcijos joje problemas.
Konfliktai mokykloje yra kaip vieni iš stimuliatorių, skatinančių kūrybiškumą, pažangą, tačiau tuo pačiu sąlygojančių moksleivių baimę, žemą savęs vertinimą, padidėjusį susirūpinimą mokykla, somatinių nerimastingumo požymių atsiradimą, o dar vėliau – net mokyklos nelankymą.
Emocinės sveikatos stiprinimas šiandien nėra nukreiptas tik į moksleivius. Pasitikėjimo savimi problema aktuali ne tik moksleiviams, ir studentams, būsimiesiems pedagogams, bet ir nemažą darbo mokykloje patirtį turintiems mokytojams.
Pozityvūs santykiai mokykloje sudaro tinkamas sąlygas asmenybės tapsmui, turi įtakos mokyklos, kaip organizacijos, veiklos sėkmei ir pažangai. Todėl itin svarbi tampa mokyklos atmosfera, grindžiama mokyklos personalo ir tėvų abipuse pagarba, savitarpio supratimu ir bendradarbiavimu, siekiu dalytis atsakomybe už vaikų ugdymą.
Programos dalyviai gebės atpažinti savo kolektyvo (artimiausios aplinkos) emocinio nestabilumo priežastis ir turėdami informacijos, apie įmanomus būdus jas įveikti, galės tai išbandyti savoje aplinkoje.
Stiprinti mokyklos bendruomenės gebėjimus kurti ir palaikyti pozityvius tarpusavio santykius, grindžiamus savitarpio supratimu ir bendradarbiavimu, siekiant dalytis atsakomybe už vaikų ugdymą.
1. Susipažinti su emocinės sveikatos stiprinimo tikslais, uždaviniais ir prielaidomis.
2. Aptarti konfliktų sprendimo būdus klasėje, pamokoje ir bendraujant su tėvais.
3. Supažindinti pedagogus su vaikų nekonstruktyvaus elgesio tikslais ir tokio elgesio koregavimo galimybėmis.
4. Aptarti dėsningas vaikų elgesio problemas, kurių sprendimui reikalingas ryžtingas mokytojų ir tėvų veikimas.
5. Suteikti mokyklos bendruomenei žinių ir praktinių įgūdžių kaip įtraukti tėvus į savo vaikų ugdymą mokykloje, formuoti aktyvias mokyklos, atskirų klasių tėvų bendruomenes.
6. Aptarti mokinių ir mokytojų pasitikėjimo savimi ugdymo galimybes.
7. Aptarti profesinio perdegimo prevencijos priemones.
Programą sudaro 5 moduliai – nuotoliniai arba gyvi 6 akad. val. seminarai.
Galima rinktis ir atskirus 6 / 8 akad. val. modulius.
1. Konfliktų valdymas. Konfliktų sprendimo būdai klasėje, pamokoje ir bendraujant su tėvais.
2. Kaip atpažinti, ko siekia vaikas?
3. Elgesio problemos mokykloje: ką gali mokytojų grupė?
4. Tėvų įtraukimas į vaikų ugdymą mokykloje: kas padeda ir kas trukdo.
5. Švietimo profesionalų perdegimo prevencija ir atsparumo stiprinimas.
Dėl mokymų organizavimo teirautis info@sdcentras.lt
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.