Dvasinė lyderystė

Programos akreditacijos Nr. 211001497

Dalyviai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir bendrojo ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, profesijos mokytojai, mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai

Trukmė – 40 akad. val.

Aušra Dubonikė / asm. nuotr.

Aktualumas

Dvasinės lyderystės programa padės mokytojams atskleisti prasmę profesinėje veikloje ir puoselėti bendrystę, stiprinti emocinį atsparumą, ugdyti jų vadybines ir bendrąsias kompetencijas, taip gerinant mikroklimatą visoje mokykloje, skatinant mokyklos tinklaveiką, stiprinant savivaldą.

Dvasingumas darbe ir dvasinė lyderystė sulaukia vis didesnio mokslininkų ir praktikų dėmesio, nes praleisdami daug laiko darbe darbuotojai jaučia vidinį troškimą atrasti gilesnę prasmę profesinėje veikloje bei pajausti stipresnę bendrystę su kitais.

Programa paremta garsaus šios srities tyrėjo ir praktiko prof. Jody Fry dvasinės lyderystės modeliu, kuris apima vertybes, požiūrius ir elgsenas, reikalingus vidinei savęs ir kitų motyvacijai tam, kad būtų galima patirti dvasinį išgyvenimą per pašaukimą ir bendrystę.

Tyrimai rodo, kad į darbo aplinką inkorporuotas dvasingumas padeda darbuotojams patirti džiaugsmą, pasitenkinimą darbu, įsipareigojimą ir geresnį našumą, o taip pat sumažėja nedarbingumas bei darbuotojų kaita.

Programoje nemažai dėmesio skiriama praktiniams užsiėmimams. Tai padės lengviau adaptuoti įgytas žinias, leis labiau pasitikėti savimi, ugdyti autoritetą mokinių akyse. Profesinis tobulėjimas šioje srityje turėtų tiesiogiai prisidėti ir prie mokinių pažangumo, motyvacijos, pasiekimų didėjimo.

 

Tikslas

Per prasmės profesinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime bei autentiškos bendrystės ryšio puoselėjimą didinti mokytojų motyvaciją, gerinti jų psichologinę savijautą, stiprinti lyderystės kompetencijas.

 

Uždaviniai

1. Tobulinti bendrąsias vadybines kompetencijas, siekiant daryti įtaką mokykloje vykstantiems procesams.

2. Gerinti mokytojų psichologinę savijautą ir dvasinę būseną, siekiant teigiamų pokyčių ugdymo procese.

3. Prisidėti prie bendro mikroklimato mokykloje gerinimo, skatinant tinklaveiką ir mokyklos bendruomenės narių tarpusavio dialogo stiprinimą.

4. Stiprinti komandinio darbo principus, sudarant galimybes individualiai saviraiškai.

 

Apimtis

Programą sudaro 4 moduliai – nuotoliniai arba gyvi seminarai su praktiniais užsiėmimais ir savarankiškais darbais.

Galima rinktis ir atskirus 8 akad. val. modulius.

 

Moduliai

1. Dvasingumas darbe ir naudos. Dvasingumu pasižyminčio lyderio savybės ir jų svarba.

2. Vidinio gyvenimo puoselėjimas, praktikos ir jų nauda. Tamsioji dvasinės lyderystės pusė: pasireiškimas, įtaka, įveikimo būdai.

3. Prasmė veikloje ir asmeniniame gyvenime.

4. Autentiškas bendrystės ryšys ir jo puoselėjimas.

5. Kūrybiškumas ir dvasingumas: tarpusavio ryšys.

 

Programos lektorė Aušra Dubonikė

  • 2015 m., studijuodama ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūroje, atliko tyrimą dvasinės lyderystės tema ir jo pagrindu parengė ir 2018 m. apgynė magistro baigiamąjį darbą.
  • Nuo 2022 m. mokslininkų ir praktikų asociacijos „Academy of Management“ grupės „Management, Spirituality and Religion“ narė, palaikanti aktyvius profesinius ryšius su pasaulyje garsiais šios srities ekspertais.
  • Didžiąją profesinės karjeros dalį (13 metų) praleido ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Lygiagrečiai (20 metų) rengė ir vedė ugdymo programas „Vilnelės“ kultūros centre.
  • 2015 m. programos moterims Lyderystės GIJA bendrakūrėja ir lektorė.
  • 2017-2019 m. Ramintojos lyderystės klubo iniciatorė ir veiklos organizatorė.
  • 2019-2020 m. radijo stoties XFM eteryje vedė „Lyderystė klubo“ pokalbių laidas.
  • Nuo 2021 m. lyderystės kasdienybėje erdvės „Bostono arbatėlė“ įkūrėja ir laidų vedėja.

 

Dėl mokymų organizavimo teirautis ausra.dubonike@gmail.com, tel. +370 682 58038

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close