Programos akreditacijos Nr. 211001497
Dalyviai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir bendrojo ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, profesijos mokytojai, mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai
Trukmė – 40 akad. val.
Aušra Dubonikė / asm. nuotr.
Dvasinės lyderystės programa padės mokytojams atskleisti prasmę profesinėje veikloje ir puoselėti bendrystę, stiprinti emocinį atsparumą, ugdyti jų vadybines ir bendrąsias kompetencijas, taip gerinant mikroklimatą visoje mokykloje, skatinant mokyklos tinklaveiką, stiprinant savivaldą.
Dvasingumas darbe ir dvasinė lyderystė sulaukia vis didesnio mokslininkų ir praktikų dėmesio, nes praleisdami daug laiko darbe darbuotojai jaučia vidinį troškimą atrasti gilesnę prasmę profesinėje veikloje bei pajausti stipresnę bendrystę su kitais.
Programa paremta garsaus šios srities tyrėjo ir praktiko prof. Jody Fry dvasinės lyderystės modeliu, kuris apima vertybes, požiūrius ir elgsenas, reikalingus vidinei savęs ir kitų motyvacijai tam, kad būtų galima patirti dvasinį išgyvenimą per pašaukimą ir bendrystę.
Tyrimai rodo, kad į darbo aplinką inkorporuotas dvasingumas padeda darbuotojams patirti džiaugsmą, pasitenkinimą darbu, įsipareigojimą ir geresnį našumą, o taip pat sumažėja nedarbingumas bei darbuotojų kaita.
Programoje nemažai dėmesio skiriama praktiniams užsiėmimams. Tai padės lengviau adaptuoti įgytas žinias, leis labiau pasitikėti savimi, ugdyti autoritetą mokinių akyse. Profesinis tobulėjimas šioje srityje turėtų tiesiogiai prisidėti ir prie mokinių pažangumo, motyvacijos, pasiekimų didėjimo.
Per prasmės profesinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime bei autentiškos bendrystės ryšio puoselėjimą didinti mokytojų motyvaciją, gerinti jų psichologinę savijautą, stiprinti lyderystės kompetencijas.
1. Tobulinti bendrąsias vadybines kompetencijas, siekiant daryti įtaką mokykloje vykstantiems procesams.
2. Gerinti mokytojų psichologinę savijautą ir dvasinę būseną, siekiant teigiamų pokyčių ugdymo procese.
3. Prisidėti prie bendro mikroklimato mokykloje gerinimo, skatinant tinklaveiką ir mokyklos bendruomenės narių tarpusavio dialogo stiprinimą.
4. Stiprinti komandinio darbo principus, sudarant galimybes individualiai saviraiškai.
Programą sudaro 4 moduliai – nuotoliniai arba gyvi seminarai su praktiniais užsiėmimais ir savarankiškais darbais.
Galima rinktis ir atskirus 8 akad. val. modulius.
1. Dvasingumas darbe ir naudos. Dvasingumu pasižyminčio lyderio savybės ir jų svarba.
2. Vidinio gyvenimo puoselėjimas, praktikos ir jų nauda. Tamsioji dvasinės lyderystės pusė: pasireiškimas, įtaka, įveikimo būdai.
3. Prasmė veikloje ir asmeniniame gyvenime.
4. Autentiškas bendrystės ryšys ir jo puoselėjimas.
5. Kūrybiškumas ir dvasingumas: tarpusavio ryšys.
Dėl mokymų organizavimo teirautis ausra.dubonike@gmail.com, tel. +370 682 58038
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.