Nr. 2013-1-LT1-GRU13-09154, 2014 m. birželio 8–14 d., Vilnius
Tarptautiniai kursai „Skaitymas, rašymas ir refleksija prasmingam mokymuisi“ (Reading, Writing and Reflection for Engaged Meaningful Learning) skirtas suaugusiųjų mokytojams ir specialistams, dirbantiems raštingumo ugdymo srityje, taip pat suaugusiųjų švietimo institucijų darbuotojams. Kursų dalyviai susipažino su efektyviais raštingumo ugdymo metodais, taikomais per skaitymo, rašymo ir diskutavimo veiklas, mokėsi nuosekliai mąstyti apie savo mokymo praktiką ir ją reflektuoti – visa tai jie galės pritaikyti savo profesinėje veikloje.
Kursuose dalyvavo 20 dalyvių iš Belgijos, Bulgarijos, Graikijos, Italijos, Lenkijos, Latvijos, Portugalijos, Rumunijos, Turkijos, Jungtinės Karalystės.
Rėmėjas – Europos Komisijos Mokymosi visą gyvenimą Grundtvig programa.
2013 m. spalio 7–11 d.
Šis tarptautinis pažintinis vizitas buvo organizuojamas pagal Europos Komisijos Pažintinių vizitų programą švietimo ir profesinio rengimo specialistams. Į Lietuvą atvyko mokyklų direktoriai, administracijos atstovai, švietimo ekspertai, švietimo programų ekspertai, mokyklų inspektoriai, konsultantai – iš viso 13 specialistų iš Belgijos, Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Italijos, Prancūzijos, Rumunijos, Turkijos, Vokietijos. Vizito metu į kūrybiškumą buvo pažvelgta ir iš teorinės, ir iš praktinės pusės. Vizito dalyviai pristatė švietimo sistemą bei kūrybiškumo ugdymo situaciją savo šalyse, išklausė Lietuvoje vykusių projektų „Kūrybiškumo ugdymas: tyrimai ir metodika“ ir „Kūrybinės partnerystės“ pristatymus; dalyvavo kūrybiškumo ugdymo mini seminare, kurio metu patys atliko kūrybiškas užduotis, susipažino su metodais, skatinančiais kūrybiškumą; lankėsi Trakų rajono Onuškio Donato Malinausko vidurinėje mokykloje ir Vilniaus Simono Daukanto progimnazijoje, stebėjo bei patys aktyviai dalyvavo dailės, integruotos lietuvių kalbos ir etnokultūros bei anglų kalbos pamokose.
Rėmėjas – Europos Komisijos Mokymosi visą gyvenimą programa.
2010-1-LT1-GRU13-02891, 2011 m. birželio 6–10 d.
Tai praktinis įvadinis kritinio mąstymo kursas, siekiantiems asmeninio ir profesinio tobulėjimo, norintiems išmokti naujų mokymosi strategijų bei metodų, pagerinti supratimą apie tai, kaip mąstyti, kaip sisteminti mintis ir pateikti pagrįstus argumentus, formuoti racionalią nuomonę. Mokymuose dalyvavo 15 dalyvių iš Belgijos, Bulgarijos, Čekijos, Suomijos, Prancūzijos, Vengrijos, Italijos, Rumunijos, Ispanijos, Turkijos, Jungtinės Karalystės bei 4 dalyviai iš Lietuvos. Dalyviai susipažino su kritinio mąstymo teorija ir filosofija, bandė kritiškai apmąstyti šiuolaikines problemas.
Rėmėjas – Europos Komisijos Mokymosi visą gyvenimą Grundtvig programa.
2010 m. gegužės 6–7 d.
Šiuolaikinių didaktikų centre lankėsi Italijos Cosenza savivaldybės Profesinio rengimo departamento darbuotojų delegacija ir domėjosi imigrantų profesinės kvalifikacijos pripažinimo bei įdarbinimo galimybėmis. Mobilumo programos dalyviai susitiko su specialistais iš Švietimo ir mokslo ministerijos, Socialinės apsaugos ir darbo ir ministerijos, Darbo ir socialinių tyrimų instituto, Darbo biržos.
Vizitas organizuotas įgyvendinant Leonardo da Vinci VETPRO (profesinio mokymo specialistų mobilumo) programą „EuroCompass: imigrantų kvalifikacijos pripažinimas mobilumo skatinimui ir integracijai“, kurioje Šiuolaikinių didaktikų centras kartu su UAB „MEC Baltic“ (Mediterranean Consultancy in Baltic Region) ir Kauno paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centru dalyvauja kaip EUROFORM RFS (Italija) partneris.
2010 m. spalio 4–8 d.
Į Lietuvą atvyko 12 švietimo specialistų iš Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Lenkijos, Olandijos, Prancūzijos, Rumunijos, Turkijos, Vokietijos susipažinti su Lietuvos mokyklų iniciatyvomis ir patirtimi, taikant kūrybiškumo ugdymo metodus formaliame ir neformaliame švietime. Dalyviai lankėsi įvairaus lygio ugdymo institucijose, stebėjo ugdymo procesą, dalyvavo technologijų, lietuvių kalbos, anglų kalbos pamokose, dalyvavo susitikimuose su mokytojais ir mokiniais. Dalyviai taip pat susitiko su Švietimo ir mokslo ministerijos atstovais. Vizito dalyviai susipažino su Lietuvos švietimo sistema bei pristatė savo šalių švietimo sistemas, kūrybinio ugdymo sampratą ir praktiką.
Rėmėjas – Europos Komisijos Mokymosi visą gyvenimą programa.
Vizitas „CRED‘o: kūrybinis ugdymas – sėkmingai visuomenei“ 2011 m. pelnė Švietimo mainų paramos fondo nominaciją už kokybiškiausiai 2007–2011 m. suorganizuotą pažintinį vizitą.
2010 m. gegužės 17-21 d.
2010 m. gegužės 17-21 d. Šiuolaikinių didaktikų centras organizavo 8 Didžiosios Britanijos švietimo institucijų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo vizitą tema „Kiekvienas vaikas svarbus: mokyklos bendruomenės lyderystė“. Pedagogai susipažino su Lietuvos švietimo sistema, pristatė savo švietimo institucijas, lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Vilniaus Simono Daukanto pagrindinėje mokykloje, Vilniaus Vytės Nemunėlio pradinėje mokykloje, Vaikų meninio ugdymo studijoje „Diemedis“, Vilniaus „Vyturio“ pradinėje mokykloje.
Vizitą inicijavo ir rėmė organizacija Specialist Schools and Academies Trust (SSAT, Didžioji Britanija).
2009 m. gruodžio 21–22 d.
Gruodžio 21-22 d. Lietuvoje lankėsi Albanijos Respublikos vyriausybės atstovų delegacija: Albanijos Respublikos Ministro pirmininko patarėjas Bardhyl Musai, Albanijos Respublikos Švietimo ir mokslo ministras Myqerem Tafaj, Švietimo ir mokslo ministerijos darbuotojai, Tiranos universiteto rektorius Dhori Kule. Albanijos ministro vadovaujama delegacija atvyko į Lietuvą susipažinti su aukštojo mokslo reforma ir studijų finansavimo principais.
Delegacijos atstovai lankėsi ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, Vilniaus pedagoginiame universitete, Vilniaus Mykolo Romerio universitete, susitiko su Švietimo ir mokslo ministru Gintaru Steponavičiumi. Ministras G. Steponavičius papasakojo apie Lietuvos aukštojo mokslo sistemą ir vykdomą mokslo ir studijų pertvarką. Ministras pabrėžė aukštojo mokslo kokybės svarbą, studijų prieinamumą bei efektyvų resursų naudojimą, aukštųjų mokyklų ir studentų sąžiningos konkurencijos principus.
2009 m. spalio 12-16 d.
Šiuolaikinių didaktikų centras organizavo 13 Didžiosios Britanijos švietimo institucijų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo vizitą tema „Kiekvienas vaikas svarbus: mokyklos bendruomenės lyderystė“. Pedagogai lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Vilniaus Medeinos pradinėje mokykloje, Vilniaus Adomo Mickevičiaus gimnazijoje, Vilniaus „Vyturio“ pradinėje mokykloje, Vilniaus Vytės Nemunėlio pradinėje mokykloje, Vilniaus Sietuvos vidurinėje mokykloje, Vaikų meninio ugdymo studijoje „Diemedis“
Vizitą inicijavo ir rėmė organizacija Specialist Schools and Academies Trust (SSAT, Didžioji Britanija).
2008 m. vasario 11–15 d.
Šiuolaikinių didaktikų centras organizavo 12 Didžiosios Britanijos švietimo institucijų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo vizitą. Pedagogai domėjosi pilietiškumo ugdymu Lietuvos mokyklose, lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Vilniaus Simono Daukanto vidurinėje mokykloje, Vilniaus jėzuitų gimnazijoje, Vilniaus Pilaitės vidurinėje mokykloje, Vaikų meninėje studijoje „Diemedis“.
Vizitą inicijavo ir rėmė organizacija Specialist Schools and Academies Trust (SSAT, Didžioji Britanija).
2007 m. kovo 27-30 d.
Į Lietuvą atvyko Azerbaidžano Respublikos pedagogai, Švietimo ministerijos, Švietimo inovacijų centro, Konstitucijos tyrimo fondo atstovai, norėdami susipažinti su Lietuvoje vykdoma antikorupcijos veikla ir antikorupciniu švietimu. Jie lankėsi Specialiųjų tyrimų tarnyboje, Seimo Antikorupcijos komisijoje, Vyriausioje rinkimų komisijoje, Vyriausioje tarnybinės etikos komisijoje, Vidaus reikalų ministerijoje, Švietimo ir mokslo ministerijoje, o taip pat nuvyko į Anykščių A. Baranausko vidurinę mokyklą, kuri nuo 2002 m. dalyvauja Šiuolaikinių didaktikų centro vykdomuose antikorupcijos projektuose.
2005 m. vasario-spalio mėn.
Šiuolaikinių didaktikų centras organizavo kvalifikacijos tobulinimo vizitus Didžiosios Britanijos švietimo institucijų darbuotojams, kurie domėjosi kritinio ir kūrybinio mąstymo ugdymu Lietuvos mokyklose. Vizitą inicijavo ir rėmė organizacija Specialist Schools and Academies Trust (SSAT, Didžioji Britanija).
2005 m. vasario 5-12 d. 11 darbuotojų iš Didžiosios Britanijos švietimo institucijų lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Vilniaus Simono Daukanto vidurinėje mokykloje, Vilniaus „Vyturio“ pradinėje mokykloje, Šiuolaikinės mokyklos centre, Vilniaus Žvėryno gimnazijoje, Vilniaus Martyno Mažvydo vidurinėje mokykloje.
2005 m. vasario 21-25 d. 7 darbuotojai iš Didžiosios Britanijos švietimo institucijų lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Nacionalinėje Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykloje, Vilniaus „Versmės“ vidurinėje mokykloje, Vilniaus Baltupių vidurinėje mokykloje, Vilniaus jėzuitų gimnazijoje, Vilniaus Simono Daukanto vidurinėje mokykloje.
2005 m. spalio 22-29 d. 10 darbuotojų iš Didžiosios Britanijos švietimo institucijų lankėsi ir stebėjo ugdymo procesą Vilniaus Baltupių vidurinėje mokykloje, Vilniaus „Vyturio“ pradinėje mokykloje, Vilniaus jėzuitų gimnazijoje, Vilniaus Versmės vidurinėje mokykloje, Vilniaus Simono Daukanto vidurinėje mokykloje.
2005 m. birželio 10–16 d., Vilnius
Kurso programa buvo parengta kartu su Jaunimo karjeros centru. Kursuose dalyvavo 5 pedagogai iš Graikijos, Ispanijos, Vokietijos, Turkijos. Kurso dalyviai pasidalijo karjeros ugdymo, profesinio orientavimo ir konsultavimo patirtimi savo institucijoje ir šalyje. Seminaro lektoriai pristatė Šiuolaikinių didaktikų centro 2001–2003 m. vykdytą projektą „MIND / Kritinio mąstymo ugdymas sėkmingai ateities karjerai ES“, kurio pagrindu buvo parengtas šis kursas. Seminaruose buvo dirbama su projekto metu sukurtomis integruota ir specializuota kritinio mąstymo ugdymo karjerai programomis. Dalyviai mokėsi, kaip naudojant kritinio mąstymo strategijas, integruoti karjeros ugdymo temas savo dėstomuose dalykuose. Kurso dalyviai lankėsi Jaunimo karjeros centre, Kauno moters užimtumo informacijos centre, Kauno darbo biržos Jaunimo darbo centre.
Nr. LT-2004-001, 2004 m. liepos 18–22 d., Vilnius
Kurso programa parengta kartu su Jaunimo karjeros centru.
Kursuose dalyvavo 11 pedagogų iš Graikijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos, Rumunijos, Liuksemburgo, Suomijos. Kurso dalyviai pasidalijo karjeros ugdymo, profesinio orientavimo ir konsultavimo patirtimi savo institucijoje ir šalyje. Seminaro lektoriai pristatė Šiuolaikinių didaktikų centro 2001–2003 m. vykdytą projektą „MIND / Kritinio mąstymo ugdymas sėkmingai ateities karjerai ES“, kurio pagrindu buvo parengtas šis kursas. Mokymų metu buvo dirbama su integruota ir specializuota kritinio mąstymo ugdymo karjerai programomis. Dalyviai mokėsi, kaip naudojant kritinio mąstymo strategijas, integruoti karjeros ugdymo temas savo dėstomuose dalykuose. Kurso dalyviai lankėsi Jaunimo karjeros centre, Kauno moters užimtumo informacijos centre, Kauno darbo biržos Jaunimo darbo centre.
Nr. LT-005-2002-2003, 2003 m. birželio 9–13 d., Vilnius
Tai pirmieji tarptautiniai SOCRATES kursai Lietuvoje.
Kursuose dalyvavo 10 pedagogų iš Suomijos, Didžiosios Britanijos, Maltos, Graikijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos.
Šis kursas skirtas pedagogams, siekiantiems ugdyti pilietiškumą, diegti demokratijos normas ir įgūdžius klasėje. Kurso tikslas – padėti pedagogams pertvarkyti mokymo procesą, diegiant mokymo metodus, skatinančius mokinių kritinį mąstymą ir savarankišką mokymąsi. Kurso dalyviai susipažino su kritinio mąstymo ugdymo schema, mokėsi kurti kritinį mąstymą skatinančią aplinką, išbandėi kritinio mąstymo ugdymo metodus. Dalyviai kūrė individualius planus, kaip kritinio mąstymo ugdymo strategijas taikyti savo pamokose.
2002 m. rugpjūčio 21–25 d., Trakai
Vasaros stovyklos tikslas – paskatinti ir suaktyvinti Pabaltijo šalių (Latvijos, Estijos, Lietuvos, Baltarusijos ir Kaliningrado srities) nevyriausybinių švietimo organizacijų bendradarbiavimą ir domėjimąsi aktualiausiomis aukštojo mokslo kaitos problemomis, išryškinti švietimo organizacijų įtaką ir reikšmę aukštojo mokslo kaitai. Stovykloje dalyvavo 39 NVO ir valstybinių švietimo institucijų atstovai; jie pristatė bendrą savo šalių NVO padėtį, aptarė pagrindines NVO veiklos sritis, vykdomus projektus bei bendradarbiavimą su aukštosiomis mokyklomis.
Kviestinis vasaros stovyklos lektorius – Eigilas Kjaergaardas (Danija), kuris vedė seminarą „NVO vaidmuo demokratinėje visuomenėje“. Seminaro metu buvo pristatytos efektyvaus bendradarbiavimo bei komandos subūrimo strategijos bei metodai, lyderio vaidmuo NVO.
Renginį organizuoti padėjo Vilniaus pedagoginio universiteto Socialinės pedagogikos katedra ir Lietuvos demokratiškumo kolegija.
Rėmėjas – Atviros Lietuvos fondas.
2000 m. kovo 25–balandžio 2 d.
Vizito metu Tadžikijos pedagogai susipažino su Lietuvos švietimo sistema, švietimo reformos eiga, bendravo su įvairių švietimo institucijų vadovais. Mokytojai išklausė seminarą „Aktyvūs mokymo metodai“, stebėjo paskaitas Vilniaus pedagoginiame universitete, pamokas Vilniaus „Vyturio“ pradinėje mokykloje, Vilniaus Simono Daukanto vidurinėje mokykloje, Molėtų gimnazijoje.
Šį vizitą inicijavo ir rėmė Pasaulio Bankas.
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.