Man sakė: Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika darbui su bendraamžių švietimu

Man sakė: Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika darbui su bendraamžių švietimu

Man sakė: Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika darbui su bendraamžių švietimu

I WAS TOLD: Media literacy and critical thinking development methods for working with peer education

Parengė projekto „Medijų raštingumas ir kritinis mąstymas jaunimo veiklose“ komanda
Rytis Kopūstas, Indrė Maršantaitė, Džina Donauskaitė, Vilma Gabrieliūtė, Neringa Jurčiukonytė (Sud.).

Nacionalinis socialinės integracijos institutas, 2019

Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika, parengta įgyvendinant Erasmus+ programos projektą „Medijų raštingumas ir kritinis mąstymas jaunimo veiklose“ (2016-3-LT02-KA205-005089) (2016–2019 m.), yra skirta jaunuoliams, dirbantiems su bendraamžiais, pristatanti būdus, kaip kalbėti su draugais kritinio mąstymo, medijų ir informacinio raštingumo temomis. Sutariama, kad šiuolaikiniame technologijų amžiuje kritinis mąstymas būtinas norint būti aktyviu ir sąmoningu žmogumi. Gyvenant medijų tarpininkaujamoje tikrovėje, yra itin svarbu gebėti atskirti vertingą informaciją ir bevertę, patikimą nuo nepatikimos. Tikimasi, kad leidinyje pateikiami metodai bus gera pradžia kritiškai suprasti ir analizuoti medijų pasaulį.

Atsisiųsti (LT)

Atsisiųsti (EN)



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close