Kompetencijų ugdymo ir vertinimo politika ir praktika bendrojo ugdymo mokyklose apžvalga

Kompetencijų ugdymo ir vertinimo politika ir praktika bendrojo ugdymo mokyklose apžvalga. Suomijos, Lietuvos ir Rumunijos atvejai

Eglė Pranckūnienė, Päivi Nilivaara, Ariana Vacaretu, Maria Kovacs
Šiuolaikinių didaktikų centras, 2024

Šios apžvalgos tikslas – glaustai aprašyti, kaip Suomijoje, Lietuvoje ir Rumunijoje ugdomos ir vertinamos mokinių kompetencijos bendrojo ugdymo mokyklose. Suomijos, Lietuvos ir Rumunijos bendrojo ugdymo turinio pagrindas – kompetencijų ugdymas, tačiau kiekviena šalis eina skirtingu keliu. Apžvalgoje aptariama, kaip kiekvienoje šalyje buvo kuriamas kompetencijomis praturtintas ugdymo turinys, kokias mokinių kompetencijas siekiama ugdyti, su kokiais iššūkiais susiduriama kompetencijų ugdymo ir vertinimo praktikoje. Šios įžvalgos padės geriau suprasti Suomijos, Lietuvos ir Rumunijos nacionalinės švietimo politikos orientacijas ir kompetencijų ugdymo patirtis.

Atsisiųsti LT

Atsisiųsti EN



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close