Korupcija aukštosiose mokyklose: požiūriai, problemos, sprendimo galimybės

Korupcija aukštosiose mokyklose, požiūriai, problemos, sprendimo galimybės, Garnelis, 2005

Korupcija aukštosiose mokyklose: požiūriai, problemos, sprendimo galimybės

Daiva PENKAUSKIENĖ (Sud.)
Garnelis, 2005

Tai metodinė priemonė, skirta aukštųjų mokyklų dėstytojams ir studentams. Šiame leidinyje pristatomas Šiuolaikinių didaktikų centro 2003–2004 m. vykdyto projekto „Korupcijos prevencija šviečiant, informuojant bei sąmoninant visuomenę“ rezultatas – dėstomųjų dalykų programos ir išplėstiniai paskaitų planai, atspindintys antikorupcinio ugdymo galimybes socialinių mokslų studijų programose.

Šis projektas buvo remiamas Jungtinių Tautų Vystymo programos, LR Vyriausybės bei vykdomas atsižvelgiant į Nacionalinės kovos su korupcija programos nuostatas. Šiuo leidiniu norėta prisidėti prie vieno iš svarbiausių nacionalinės programos siekių “visokeriopai skatinti nepakantumą korupcijos apraiškoms <…> ,sukurti ir įdiegti mokomąsias programas švietimo ir mokslo sistemoje”.

Leidinio skaitytojai galės ne tik pasinaudoti jau parengtomis mokymo programomis, tačiau ras ir daugiau informacijos apie korupcijos fenomeną, jo išplitimą pasaulyje ir Lietuvoje, apie korupcijos reiškinį aukštojo mokslo sistemoje , dėstytojų bei studentų požiūrį į korupciją ir jos sampratą. Leidinio gale pateikiamas papildomų šaltinių sąrašas bei pagrindinių sąvokų ir terminų žodynėlis.
Pateikta medžiaga- autoriniai projekto dalyvių darbai. Kiekvienas iš jų rengė programas, atsižvelgiant į savo aukštosios mokyklos reikalavimus, dėstomojo dalyko specifiką ir galimybes.

Atsisiųsti



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close