PROJEKTO A.C.C.E.S.S. III-iasis TARPTAUTINIS PARTNERIŲ SUSITIKIMAS

PROJEKTO A.C.C.E.S.S. III-iasis TARPTAUTINIS PARTNERIŲ SUSITIKIMAS

Tarptautinio Erasmus+ programos projekto „A.C.C.E.S.S. Tarpsektorinis bendradarbiavimas socialinei integracijai ir mokymosi sėkmei“ (2018–2021) III-asis partnerių susitikimas įvyko 2019 m. gruodžio 3-4 d., Valahia universitete (Targovistė, Rumunija).

Susitikimo metu projekto komanda aptarė projekte dalyvaujančių mokyklų sukurtas gaires, skirtas antrojo intelektinio produkto – „Ankstyvojo iškritimo iš mokyklos monitoringo sistemos ir prevencinės pagalbos modelio“ – sukūrimui (IO2: Development of C.C.E.S.S. system of monitoring and preventive support against early school leaving); apibrėžė ankstyvojo iškritimo iš mokyklos rizikos veiksnių, kurie bus stebimi monitoringo sistemoje, rodiklius; „kūrybinėse dirbtuvėse“ generavo idėjas trečiajam intelektiniam produktui – „Palaikomojo mokymo ir vertinimo strategijos (remiantis kritine pedagogika ir socialiniu emociniu ugdymu)“ (O3: Supportive teaching and assessment strategies (based on critical pedagogy and socio-emotional education); susitiko su vietos (Rumunija) suinteresuotosiomis šalimis ir aptarė ankstyvojo iškritimo iš mokyklos vietos realijas.

Tarptautinė projekto komanda taip pat aptarė tolesnes veiklas bei darbus. Artimiausias ir svarbiausias jų – mentorių, atsakingų už monitoringo sistemos valdymą, mokymai, vyksiantys 2020 vasario mėn. visose projekte dalyvaujančių šalių (Lietuvos, Rumunijos, Italijos, Portugalijos) mokyklose.

Projekto partneriai / Project partners: Ilmiofuturo srl (IT), Istituto d’istruzione Superiore “V. Crocetti – V. Cerulli” (IT), Psientífica (PT), Agrupamento de Escolas de Águeda Sul (PT), Universitatea Valahia Targoviste (RO), Theoretical High School ”Ion Ghica” Răcari (RO), Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazija (LT), Šiuolaikinių didaktikų centras (LT).



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close