Pozityvios nuostatos bendravime ir pokalbio valdymas

Trukmė: 18 akad. val.
Dalyviai: mokyklų bendruomenės komandos.
Lektorius: VIRGILIJUS PUPEIKIS – vaikų meninės studijos „Diemedis“ direktorius ir pradinių klasių mokytojas. Sertifikuotas švietimo lyderystės konsultantas. Organizuoja ir veda mokymus įvairių sričių specialistams konfliktų valdymo, efektyvaus vadovavimo, konfliktinių situacijų valdymo, komandos formavimo temomis.

Aktualumas

Tai praktinio pobūdžio seminaras, kuriame didžiausias dėmesys skiriamas praktinių įgūdžių tobulinimui, o ne teorinių žinių perteikimui. Programos dalyviai patobulins pokalbio vedimo technikas, turės galimybę praktiškai išbandyti pristatomos teorinės medžiagos veiksmingumą; ieškos alternatyvių variantų tinkamai pokalbio pradžiai, jo vedimui, palaikymui ir pabaigai; patobulins savo klausimų formulavimo, informacijos pateikimo įgūdžius; susipažins su E. Berne „Ok – ne Ok“ modeliu ir praktiniu jo pritaikymu bendravimo situacijose.

Tikslas

Patobulinti seminaro dalyvių turimus pokalbio valdymo įgūdžius, sudaryti galimybę įgyti daugiau patirties praktiškai išbandant siūlomus būdus.

Seminaro temos

1. Kaip mes suvokiame bendravimą? Pokalbis ir jo tipai. Bendravimas pagal E. Berne modelį.
2. Žmonių ir bendravimo partnerių teigiamos ir neigiamos nuostatos į save ir kitus. Kaip tai įtakoja mūsų bendravimą.
3. Pokalbio etapai ir jų reikšmė efektyviam bendravimui: pradžia, išklausymas, informacijos pateikimas, pabaiga.
4. Verbalinis ir neverbalinis bendravimas.
5. Efektyvūs empatinio klausymo būdai.
6. Tinkamas klausimų formulavimas ir informacijos pateikimas.
7. Pozityvus pokalbio užbaigimas.
8. Pokalbio vedimo vaizdo treniruotės, stebėjimo protokolų analizė ir aptarimai.

Numatomas rezultatas

Dalyviai įgis ir patobulins gebėjimų ir problemų identifikavimo, informacijos valdymo, pažintinę, kritinio mąstymo, problemų sprendimo, bendradarbiavimo ir veiksmingo
bendravimo, didaktinę, reflektavimo ir mokymosi mokytis kompetencijas.

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close