Kaip atpažinti, ko siekia vaikas?

Kaip atpažinti, ko siekia vaikas?

Trukmė: 6 akad. val.
Dalyviai: ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pedagogai, klasės auklėtojai, ugdymo įstaigų vadovai ir administracijos darbuotojai.
Lektorius: ANTANAS VALANTINAS – Mykolo Romerio universiteto Socialinės gerovės fakulteto Psichologijos instituto docentas, psichologas; veda mokymus ir konsultacijas mokyklų vadovams, pedagogams, tėvams ir mokyklų bendruomenių atstovams, švietimo politikams, įvairių sričių pagalbos profesionalams.

Aktualumas

Seminare pateikiama medžiaga, kuri parodo individualios psichologijos (dar kitaip vadinamos Adleriečių mokykla) teiginių ir žinių pritaikymo ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų praktikoje. Seminaro metu analizuojama, ko siekia vaikas nekonstruktyviu elgesiu, kokios yra tokio elgesio ištakos, kaip reaguoti į tokį elgesį. Parodoma, kaip pedagogas reaguoja į nekonstruktyvų vaiko elgesį ir kaip mokytojo jausmai gali tapti vaiko elgesio tikslų diagnostikos priemone. Kartu su pedagogais aptariama, kaip rekomenduotina reaguoti į nekonstruktyvų elgesį ir ko nepatartina daryti. Taip pat aptariamas vaiko tėvų taikomas vaikų auklėjimo ir gyvenimo su jais stilius ir tai, kokį patyrimą vaikas įgyja tokioje šeimoje.

Tikslas

Supažindinti pedagogus su vaikų nekonstruktyvaus elgesio tikslais ir tokio elgesio koregavimo galimybėmis.

Temos

1. Vaiko klaidingo elgesio tikslai.
2. Pedagogo jausmai, kaip diagnostinė priemonė.
3. Tėvų gyvenimo su vaikais stilius ir vaiko įgyjamas patyrimas.

Numatomas rezultatas

Seminaro dalyviai supras skirtingas vaiko nekonstruktyvaus elgesio priežastis, žinos vaiko nekonstruktyvaus elgesio koregavimo galimybes, gebės atpažinti įvairius vaiko elgesio tikslus ir suvokti, bei numatyti tokio elgesio koregavimo galimybes.

Dalyvių atsiliepimai

Nagrinėtos situacijos, pasitaikančios mūsų darbe, teorijos derinimas su praktiniais pavyzdžiais. Pravesiu tėvams susirinkimą, kuo skiriasi „geri“ tėvai nuo atsakingų.

Naudinga informacija apie naudingo ir nenaudingo elgesio tipus, taip pat informacija apie netinkamo elgesio tikslus. Šią informaciją galėsiu perduoti tėvams ar kitiems pedagogams, dirbantiems su mokyklinio amžiaus vaikais.

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close