Efektyvios veiklos pagalbininkai: laiko planavimas, susirinkimų vedimas, veiksmingas empatinis klausymas ir informacijos pateikimas

Trukmė: 18 akad. val.
Dalyviai: bendrojo lavinimo mokyklų vadovai, administracijos darbuotojai, visų dalykų mokytojai, mokyklų bendruomenių komandos, socialiniai darbuotojai, klasės auklėtojai, pradinio ugdymo mokytojai.
Lektorius: VIRGILIJUS PUPEIKIS – vaikų meninės studijos „Diemedis“ direktorius ir pradinių klasių mokytojas. Sertifikuotas švietimo lyderystės konsultantas. Organizuoja ir veda mokymus įvairių sričių specialistams konfliktų valdymo, efektyvaus vadovavimo, konfliktinių situacijų valdymo, komandos formavimo temomis.

Aktualumas

Šis praktinis seminaras skiriamas įvairaus lygio mokyklos administratorių ir mokytojų dažnai vadinamoms vadybos „smulkmenoms“ aptarti: laiko planavimui, susirinkimų vedimui, empatinio klausymo gebėjimų ir informacijos pateikimo ugdymui. Tyrimai teigia, kad kiekvienas darbuotojas tinkamai planuodamas savo darbo laiką gali lengviau ir greičiau atlikti savo kasdieninius darbus. Tinkamas planavimas tiesiogiai susijęs su laiko ekonomija, kurią galima pasiekti įgudus ne tik planuoti, bet ir tinkamai laikytis numatyto plano. Mokyklų administratoriams ir mokytojams seminaro metu sudaroma galimybė lyg iš šalies pažvelgti į savo kasdieninę veiklą, ją naujai įvertinti ir paieškoti būdų kaip tuos pačius ir įprastus dažnai nuobodžius ir rutininius darbus atlikti paprasčiau su mažesnėmis laiko sąnaudomis. Šio seminaro praktinėje dalyje dalyviai tobulins būtinus efektyviam susirinkimo vedimui būtinus empatinio klausymo įgūdžius, ieškos efektyvių klausimų formuluočių įvairiose darbinėse situacijose. Kiekvienas dalyvis turės galimybę asmeniškai dalyvauti pokalbio, viešo pasisakymo, informacijos pateikimo auditorijai situacijose.

Tikslas

Sudaryti galimybę patobulinti seminaro dalyvių turimus laiko planavimo, susirinkimo vedimo, empatinio klausymo ir efektyvaus informacijos pateikimo įgūdžius.

Uždaviniai

1. Supažindinti programos dalyvius su pagrindiniais laiko planavimo principais, generacijomis, tvarkaraščių sudarymo ypatumais, atnaujinti ir papildyti dalyvių žinias.
2. Patobulinti dalyvių laiko planavimo įgūdžius.
3. Patobulinti dalyvių individualių tvarkaraščių pildymo įgūdžius.
4. Suteikti žinių apie efektyvaus susirinkimo vedimo etapus.
5. Patobulinti susirinkimų organizavimo ir vedimo įgūdžius.
6. Išanalizuoti viešos kalbos reikalavimus.
7. Suteikti žinių apie empatinį klausymą ir informacijos pateikimo principus.
8. Patobulinti empatinio klausymo ir informacijos pateikimo įgūdžius.

Turinys

1. Pagrindiniai laiko planavimo principai, generacijos, tvarkaraščių sudarymo ypatumai.
2. Individualių skubių-svarbių darbų lentelės pildymas.
3. Savo veiklos tvarkaraščio projekto sukūrimas naudojantis skubių-svarbių darbų lentele.
4. Susirinkimo vedimo etapai. Būdingiausių susirinkimų organizavimo ir vedimo klaidų analizė.
5. Pagrindiniai viešo kalbėjimo principai. Viešos kalbos susirinkimo metu analizė ir aptarimas.
6. Empatinis klausymas. Tinkamas klausimų formulavimas.
7. Svarbiausi informacijos pateikimo principai. Būdingų klaidų analizė.
8. Empatinio klausymo, informacijos pateikimo arba viešo kalbėjimo įgūdžių tobulinimo treniruotė.

Numatomas rezultatas

Seminaro dalyviai patobulins laiko planavimo, problemų identifikavimo, kritinio mąstymo, problemų sprendimo, bendradarbiavimo ir veiksmingo bendravimo, strateginio planavimo, informacijos valdymo, savianalizės ir savęs vertinimo kompetencijas.

Dalyvių atsiliepimai

Pateikta teorinė medžiaga tikrai naudinga ir ją bus galima pritaikyti tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.

Susirinkimų vedimas, pokalbių palaikymas, pozityvus nusiteikimas pašnekovo atžvilgiu – viskas naudinga. Stengsiuosi viską, ką išgirdau ir supratau, panaudoti darbe ir bendravime.

Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close