Mokinių kūrybiškumo ugdymo lietuvių (gimtosios) kalbos pamokose metodika

Mokinių kūrybiškumo ugdymo lietuvių (gimtosios) kalbos pamokose metodika

Mokinių kūrybiškumo ugdymo lietuvių (gimtosios) kalbos pamokose metodika

Parengė Šiuolaikinių didaktikų centras, 2013

Mokinių kūrybiškumo ugdymas, lietuvių, gimtoji kalba, pamokos, metodika, Šiuolaikinių didaktikų centras, 2013

Mokinių kūrybiškumo ugdymo lietuvių (gimtosios) kalbos pamokose metodika

Šis leidinys parengtas įgyvendinant projektą „Kūrybiškumo ugdymas: tyrimai ir metodika“ (2011-2013 m.). Kūrybiškumo ugdymo metodika yra bendra visoms klasėms, apima visas galimas raiškos priemones dirbant tiek pradinėje, tiek pagrindinėje, tiek vidurinėje mokykloje. Tai įrankis sėkmingai taikyti kūrybiškumo ugdymo strategijas bei metodus skaitant, rašant, diskutuojant, pasakojant, improvizuojant per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas. Savo struktūra bei tikslais metodika atitinka aktyvaus mokymo(-si) tikslus, joje pateikiami kūrybingumą lemiantys veiksniai, analizuojami ir vertinami kūrybos procesai, atskleidžiami požiūrių į kūrybiškumą stereotipai, trukdantys ir mokiniams, ir mokytojams būti įžvalgesniems, lankstesniems, drąsesniems, pateikiama eilė vertingų patarimų.

Leidinio tekstas



Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close