2014 m. birželio 8-14 d., Vilnius
Tarptautinis Socrates Grundtvig seminaras „Skaitymas, rašymas ir refleksija prasmingam mokymuisi“ (Reading, Writing and Reflection for Engaged Meaningful Learning) skirtas suaugusiųjų mokytojams ir specialistams, dirbantiems raštingumo ugdymo srityje, taip pat suaugusiųjų švietimo institucijų darbuotojams. Seminaro tikslas – supažindinti dalyvius su efektyviais raštingumo ugdymo metodais. Mokymuose dalyvavo 20 dalyvių iš Belgijos, Bulgarijos, Graikijos, Italijos, Lenkijos, Latvijos, Portugalijos, Rumunijos, Turkijos, Jungtinės Karalystės.
2011 m. birželio 6–10 d.
Tarptautinis Socrates Grundtvig seminaras „Šiuolaikinių problemų apmąstymas“ (Rethinking Contemporary Issues) buvo skirtas visiems, siekiantiems asmeninio ir profesinio tobulėjimo, norintiems išmokti naujų mokymosi strategijų bei metodų. Seminare dalyvavo 15 dalyvių iš Belgijos, Bulgarijos, Čekijos, Suomijos, Prancūzijos, Vengrijos, Italijos, Rumunijos, Ispanijos, Turkijos, Jungtinės Karalystės bei 4 dalyviai iš Lietuvos. Dalyviai susipažino su kritinio mąstymo teorija ir filosofija, bandė kritiškai apmąstyti šiuolaikines problemas.
2005 m. birželio 10–16 d., Vilnius
Kurso programa buvo parengta kartu su Jaunimo karjeros centru. Kursuose dalyvavo 5 pedagogai iš Graikijos, Ispanijos, Vokietijos, Turkijos. Kurso dalyviai pasidalijo karjeros ugdymo, profesinio orientavimo ir konsultavimo patirtimi savo institucijoje ir šalyje. Seminaro lektoriai pristatė Šiuolaikinių didaktikų centro 2001–2003 m. vykdytą projektą „MIND / Kritinio mąstymo ugdymas sėkmingai ateities karjerai ES“, kurio pagrindu buvo parengtas šis kursas. Seminaruose buvo dirbama su projekto metu sukurtomis integruota ir specializuota kritinio mąstymo ugdymo karjerai programomis. Dalyviai mokėsi, kaip naudojant kritinio mąstymo strategijas, integruoti karjeros ugdymo temas savo dėstomuose dalykuose. Kurso dalyviai lankėsi Jaunimo karjeros centre, Kauno moters užimtumo informacijos centre, Kauno darbo biržos Jaunimo darbo centre.
2004 m. liepos 18–22 d., Vilnius
Kurso programa buvo parengta kartu su Jaunimo karjeros centru. Kursuose dalyvavo 11 pedagogų iš Graikijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos, Rumunijos, Liuksemburgo, Suomijos. Kurso dalyviai pasidalijo karjeros ugdymo, profesinio orientavimo ir konsultavimo patirtimi savo institucijoje ir šalyje. Seminaro lektoriai pristatė Šiuolaikinių didaktikų centro 2001–2003 m. vykdytą projektą „MIND / Kritinio mąstymo ugdymas sėkmingai ateities karjerai ES“, kurio pagrindu buvo parengtas šis kursas. Seminaruose buvo dirbama su projekto metu sukurtomis integruota ir specializuota kritinio mąstymo ugdymo karjerai programomis. Dalyviai mokėsi, kaip naudojant kritinio mąstymo strategijas, integruoti karjeros ugdymo temas savo dėstomuose dalykuose. Kurso dalyviai lankėsi Jaunimo karjeros centre, Kauno moters užimtumo informacijos centre, Kauno darbo biržos Jaunimo darbo centre.
2003 m. birželio 9–13 d., Vilnius
Tai pirmieji tarptautiniai SOCRATES kursai Lietuvoje.
Kursuose dalyvavo 10 pedagogų iš Suomijos, Didžiosios Britanijos, Maltos, Graikijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos.
Šis kursas skirtas pedagogams, siekiantiems ugdyti pilietiškumą, diegti demokratijos normas ir įgūdžius klasėje. Kurso tikslas – padėti pedagogams pertvarkyti mokymo procesą, diegiant mokymo metodus, skatinančius mokinių kritinį mąstymą ir savarankišką mokymąsi. Kurso dalyviai susipažino su kritinio mąstymo ugdymo schema, mokėsi kurti kritinį mąstymą skatinančią aplinką. Lektoriai pristatė kurso dalyviams ir sudarė sąlygas patiems išbandyti kritinio mąstymo ugdymo metodus. Dalyviai kūrė individualius planus, kaip kritinio mąstymo ugdymo strategijas taikyti savo pamokose.
Siekiant užtikrinti kokybišką svetainės veikimą, naudojami slapukai (cookies). Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jų įrašymų jūsų įrenginyje. Daugiau »
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.